//
کدخبر: ۷۶۶۲۴ //

نحوه صدور آرم طرح ترافیک به خبرنگاران

محسن هاشمی تصریح کرد: در خصوص میزان پرداختی از سوی خبرنگاران در خصوص طرح ترافیک، منتظر نظر معاونت حمل‌و نقل شورای شهر تهران هستیم و در نهایت تصمیم گیری خواهیم کرد.

 نحوه صدور آرم طرح ترافیک به خبرنگاران
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه هنوز آیین نحوه صدور آرم طرح ترافیک به خبرنگاران در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تهیه نشده است، اظهار کرد: با توجه به بررسی لایحه بودجه 97 شهرداری تهران این موضوع به بعد از تصویب بودجه موکول شده است.

 

وی تصریح کرد: در خصوص میزان پرداختی از سوی خبرنگاران در خصوص طرح ترافیک، منتظر نظر معاونت حمل‌و نقل شورای شهر تهران هستیم و در نهایت تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

هاشمی رفسنجانی در خصوص رقم پرداختی از سوی خبرنگاران گفت: در این زمینه فعلاً نمی‌توان رقمی را گفت و باید منتظر باشیم ولی چیزی که مهم است اینست که در این زمینه شورای شهر و شهرداری تهران شرایط این قشر از جامعه را در نظر خواهد داشت.

 

رئیس شورای شهر تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک جدید در سال آینده، بیان کرد: هنوز زمان دقیقی برای اجرا طرح در نظر گرفته نشده چرا که شهرداری تهران باید زیرساخت‌های لازم را برای اجرا فراهم کند و امکان دارد طرح بعد از فروردین اجرا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۶۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان