//
کدخبر: ۷۲۸۵۲ //

پیش‌دبستانی و ابتدایی استان البرز تعطیل شد

مهد کودک ها، پیش دبستان‌ها و مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر استان البرز به دلیل سرما و یخبندان از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در روز سه شنبه دهم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

پیش‌دبستانی و ابتدایی استان البرز تعطیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز عصر دوشنبه خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و یخبندان این تصمیم از شورای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اتخاذ شده است.

 

به دنبال بارش برف سنگین که از روز شنبه در سراسر استان البرز آغاز شد و سرمای شدید مدارس استان البرز برای سومین روز متوالی برای تامین سلامت دانش آموزان تعطیل اعلام می‌شود.

 

منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان نیز روز دوشنبه در گفت: وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت: بررسی آخرین الگو‌های پیش یابی هواشناسی حاکی از استقرار جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی است.

 

وی ادامه داد:این وضعیت با توجه به حجم برف روی زمین کاهش دمای کمینه و یخبندان فراگیر و استانی تا چهارشنبه هفته جاری پیش بینی می‌شود.

 

این مسئول هوای امروز البرز را صاف تا نیمه ابری، کاهش دمای کمینه و یخبندان فراگیر استانی، فردا سه شنبه راقسمتی تا نیمه ابری، عصر بعضی نقاط استان احتمال بارش خفیف برف و باران، یخبندان فراگیر و وزش باد اعلام کرد.

 

وی خاطر نشان کرد:آسمان البرز پس فرداچهارشنبه، صاف تا کمی ابری، یخبندان فراگیرخواهد داشت.

 

مدیر کل هواشناسی البرز با بیان اینکه دمای هوای البرز امروز در کمترین و بیشترین دما بین ۳- تا ۱۱- بود اظهار داشت: دمای هوا فردا سه شنبه بین ۱- تا ۱۰- و پس فردا ۳- تا ۱۱- پیش بینی می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان