//
کدخبر: ۶۸۷۱۵ //

سامانه بارشی جدیدی در راه است/آخر هفته بارانی برای شمال کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی در ساعات آتی از کشور خارج می‌شود، گفت: سامانه جدید بارشی از عصر روز چهارشنبه وارد کشور می‌شود که بیشتر سواحل و نواحی شمالی را در بر می‌گیرد.

 سامانه بارشی جدیدی در راه است/آخر هفته بارانی برای شمال کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده امروز و در ساعات آتی نیز بخشهایی از کرمان، هرمزگان، فارس، گلستان، خراسان شمالی و بخشهایی از استانهای خراسان رضوی را با بارش باران و برف به همراه وزش باد شدید مواجه می‌کند.

 

وی ادامه داد: به تدریج از میزان بارشها در نقاط مختلف کشور کاسته می‌شود و جوی نسبتاً پایدار در 24 ساعت آینده کشور را در برمی‌گیرد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا هوای سرد در نیمه شرقی کشورماندگار است و در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید وگردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته وظیفه، طی روز سه‌شنبه نیز دربرخی نقاط جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی نسبتأ پایدار حاکم می‌شود.

 

وی اظهار کرد: از اواسط وقت چهارشنبه با نفوذ جریانهای شمالی در استانهای ساحلی خزر بارش بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات البرز و به‌تدریج در خراسان شمالی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه، بیرجند با 9 درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 23 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 10 درجه بالای صفر رسید که در ساعات آتی تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان