//
کدخبر: ۶۸۴۷۵ //

کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده کاهش محسوس دما بین چهار تا هشت درجه در مناطق شرقی و مرکزی به‌وقوع می‌پیوند

 کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز و در ساعات آتی بخشهایی از سواحل خزر، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی و جنوب کشور را در برمی‌گیرد.

 

وی ادامه داد: بارشها در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌صورت برف خواهد بود و وزش باد به همراه کاهش دما در نقاط ذکر شده ایجاد می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز دوشنبه تمرکز بارشها در مناطق جنوبی کشور یعنی استانهای هرمزگان، فارس و دامنه‌های جنوبی زاگرس پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته وظیفه، بارشها طی دو روز آینده غالباً در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال شرق کشور به صورت برف خواهد بود و در سایر نقاط این بخش از کشور نیز باران می‌بارد.

 

وی ادامه داد: از عصر امروز تا عصر فردا دوشنبه، وزش باد شدید در شرق کشور به‌وقوع می‌پیوندد ضمن اینکه وزش باد در مناطقی از کرمان و بندرعباس می‌تواند موجب بروز گردوخاک شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی 24 ساعت آینده کاهش محسوس دما بین چهار تا هشت درجه در مناطق شرقی و مرکزی به‌وقوع می‌پیوندد.

 

وظیفه، شهرکرد با پنج درجه زیر صفر را سردترین و بوشهر با 26 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و اظهار کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 10 درجه بالای صفر رسید که طی 24 ساعت یک درجه کاهش می‌یابد.

 

وی تصریح کرد: بارش باران امروز و امشب غالب نقاط پایتخت را در برمی‌گیرد که بارشها در بخشهای کوهستانی تهران به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود؛ دمای هوای تهران صبح فردا به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۸۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان