//
کدخبر: ۴۴۸۴۰۵ //
استاندار کرمانشاه:

امروز روز مردم است/۳۲ هزار ناظر بر فرآیند انتخابات در استان نظارت دارند

استاندار کرمانشاه در ستاد انتخابات استان گفت:امروز روز مردم است واین مردم هستند که با حضور شکوهمند و مشارکت حداکثری خود، مشت محکمی بر دهان ایادی کفر خصوصا آمریکا خواهند زد.

 امروز روز مردم است/۳۲ هزار ناظر بر فرآیند انتخابات در استان نظارت دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در کرمانشاه آغاز شد.

"محمد طیب صحرایی" استاندار کرمانشاه با حضور در ستاد انتخابات استان واقع در استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند ماه گذشته جنب و جوش خوبی در مجموعه مردمی و دولتی برای انجام فرآیند انتخابات  تجربه کردیم و مقدمات کار گام به گام تا صبح امروز برای حضور باشکوه، مفید و اثرگذار مردم آماده شد.

وی افزود: ۳۲ هزار نفر ناظر انتخاباتی در اقصی نقاط استان بر فرآیند انتخابات نظارت دارند

استاندار کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره)  که "میزان رای ملت است" گفت: امروز روز مردم است و این مردم هستند که با حضور شکوهمند و مشارکت حداکثری خود، مشت محکمی بر دهان ایادی کفر خصوصا آمریکا خواهند زد.

 صحرای اضافه کرد: آنگونه که رهبر معظم انقلاب در دقایق اولیه صبح رای خود را به صندوق آرا انداختند و فرمودند: "در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست"، ما هم از مردم استان دعوت می‌کنیم با حضور افتخار آفرین خود در ساعات اولیه انتخابات با همراهی خانواده در این امر خطیر شرکت کنند و این کار خیر را زودتر انجام دهند.

  خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان