//
کدخبر: ۴۳۷۳۱۰ //

رشد ۱۴ درصدی تردد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی در گمرکات استان کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: در هشت ماهه سپری شده از سالجاری تردد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی در گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۴ درصدی داشته است.

رشد ۱۴ درصدی تردد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی در گمرکات استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه، تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی در این مدت را ۲۵۲ هزارو ۴۵۶ دستگاه  عنوان کرد و افزود: این تعداد کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند. 

وی اظهار داشت: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه ، گمرک پرویزخان باتردد ۹۴ هزارو ۱۲۲ دستگاه بیشترین سهم کامیونهای حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تردد کامیونهای حامل کالای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیونهای حامل کالای صادراتی در هشت ماهه سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۶۴ هزارو ۵۸۶ دستگاه عنوان کرد و افزود: تردد این تعداد کامیون حامل کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این گمرک رشد ۳ درصدی داشته است.

وی تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۴۶ هزارو ۴۴۷ دستگاه در هشت ماهه سالجاری عنوان و از افزایش ۲۵ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی را ۱۸ هزارو ۵۲۴ دستگاه با رشد ۳ درصدی و از گمرک شیخ صله را ۲۸ هزارو ۷۷۷ دستگاه با کاهش ۷ درصدی عنوان کرد.

 عباس‌زاده عمده کالاهای صادراتی این تعداد کامیون را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و.... عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان