//
کدخبر: ۴۳۵۸۱۱ //

رشد۶۷ درصدی صادرات کالاهای اظهاری در گمرک خسروی

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد 67 درصدی ارزش و افزایش 50 درصدی وزن صادرات کالاهای اظهاری گمرک خسروی در هشت ماهه سالجاری خبر داد.

رشد67 درصدی صادرات کالاهای اظهاری در گمرک خسروی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری 353 میلیون و 270 هزارو 294 دلار کالای صادراتی به وزن 795 هزارو 952 تن در گمرک خسروی اظهار و تشریفات گمرکی آن توسط کارکنان این گمرک در کوتاه ترین زمان به انجام رسیده است.

وی افزود: این میزان کالای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد 67 درصدی و از حیث وزن افزایش 50 درصدی داشته است.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی را کلینکر سیمان، سنگ آهن، کاشی ، سنگ مرمریت، محصولات پلاستیکی، ظروف یک بار مصرف، میوه و تره بار و ... عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه میزان صادرات کالاهای دیگر گمرکات کشور که از طریق گمرک خسروی به کشور عراق ارسال شده است را 180 میلیون و 874 هزارو 347 دلار کالا به وزن 437 هزارو 544 تن عنوان کرد.

عباس زاده تصریح کرد: میزان کالای صادراتی دیگر گمرکات کشور از طریق گمرک خسروی به مقصد عراق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 46 درصد و از حیث وزن 49 درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی عبوری از این گمرک را کاشی و سرامیک، سیمان سفید، تخم مرغ ،کیک و بیسکویت، شیشه جام ،لبنیات و.. عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در مجموع حجم کالاهای صادراتی اظهاری و عبوری از طریق گمرک خسروی در هشت ماهه سال جاری را 534 میلیون و 144 هزارو 641 دلار به وزن یک میلیون و 233 هزارو 496 تن عنوان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان