//
کدخبر: ۴۳۵۳۷۵ //

جاده چالوس یکطرفه شد/وضعیت ترافیک سایر جاده‌ها

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین خبر داد.

جاده چالوس یکطرفه شد/وضعیت ترافیک سایر جاده‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده‌های هزارچم، ولی آباد و تونل کندوان و حدفاصل خوشبختی تا بیلقان در بیشتر مقاطع ترافیک سنگین است.

تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر(شمال به جنوب) است. در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک، در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های دماوند و بومهن، در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار و ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۴ تا ۲ ترافیک سنگین گزارش شده است.

سازمان راهداری همچنین از ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود خبر داده و اعلام کرده محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، در آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهیدکاظمی و محور فشم – تهران محدوده شمیران نیز ترافیک سنگین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان