//
کدخبر: ۴۱۸۸ //
سخنگوی شورای شهر رشت:

اولویت بندی صحیح برای حل مشکلات مهمترین خواسته شورا از شهردار است

سخنگوی شورای شهر رشت گفت: رای اعتماد اعضای شورا به شهردار برای حفظ ثبات در مدیریت شهری بوده و انتظار می رود که پاسخ این اعتماد، اولویت بندی صحیح برای حل مشکلات شهری از سوی شهردار باشد.


اولویت بندی صحیح برای حل مشکلات مهمترین خواسته شورا از شهردار است

به گزارش فرتاک نیوز فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حفظ ثبات در مدیریت شهری مهمترین عامل رای اعتماد دوباره اعضای شورای شهر به شهردار رشت بود و اولویت بندی صحیح برای حل مشکلات، مهمترین خواسته شورا از شهردار است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه پروژه های عمرانی، معوقات کارگران بخش های مختلف شهرداری و کیفیت آسفالت در سطح شهر تأکید کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام، پرداخت حقوق معوقه پاکبانان، کارگران فضای سبز، بازرسان خطوط و نگهبانان از مهمترین اولویت هایی است که شهردار باید نسبت به حل آنها اقدام فوری انجام دهد.

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات پاکبانان و کارگران فضای سبز و شارژ مجدد بیمه آنها گفت: انتظار می رود که تدابیر لازم برای پرداخت حقوق معوقه بازرسان خطوط و نگهبانان که از آبان ماه حقوق دریافت نکرده اند نیز اقدام فوری شود.

شیرزاد همچنین بر دستور کار فوری قرار گرفتن پرداخت معوقات 60 راننده حجمی شهرداری نیز تأکید و خاطرنشان کرد: افزایش رضایتمندی کارکنان و کارگران شهرداری باید مهمترین اولویت شهردار باشد.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا به رغم تمام اختلاف نظرات موجود، مشکلات شهری را برطرف کرده و پاسخ مناسبی به اعتماد شهروندان بدهیم.

سخنگوی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: وجود اختلاف نظر به دلیل تعدد آرا امری بدیهی است اما باید تلاش شود تامواضع و نظرات سازنده در چارچوب های اخلاقی مطرح شده که برای توسعه شهر مفید باشد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان