//
کدخبر: ۲۹۰۴۴ //

نظرسنجی بزرگ فرتاک نیوز؛ آیا موافق محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان شهردار تهران می باشید؟

بعد از برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شورای شهر تهران و ورود هر 21 کاندیدای لیست امید به عنوان اعضای اصلی، برخی از گمانه زنی ها در خصوص انتخاب شهردار آینده از هم اکنون صورت گرفته واز محسن هاشمی رفسنجانی که توانست به عنوان سرلیست اصلاح طلبان، بیشترین رای مردم تهران را به خود اختصاص دهد را به عنوان جدی ترین فرد برای تصدی شهرداری تهران نام برده می شود.

نظرسنجی بزرگ فرتاک نیوز؛ آیا موافق محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان شهردار تهران می باشید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اعلام نام این عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، موافقین و مخالفین خاص خود را داشته و در این خصوص دیدگاه های مختلفی وجود دارد که مهم ترین آن، ناراحتی برخی از چهره های اصلاح طلب بوده که اعتقاد دارند با خروج هاشمی از شورا و قرار گرفتن بر مسند شهرداری، دکتر چمران چهره نام آشنای اصولگرایان که اولین عضو اللبدل می باشد، به جمع نفرات اصلی اضافه خواهد شد و این را توهین به موکلینی می دانند که به اصلاح طلبان رای داده اند.

 

از سویی دیگر عده ای بر این اعتقاد می باشند که محسن هاشمی بهترین گزینه برای انتخاب شهردارتهران بوده و این چهره اصلاح طلب که سابقه مدیریت در حوزه شهرداری را دارد، می تواند با برنامه های اصولی و قابل اجرا، شهر تهران را بخوبی مدیریت نموده و آزمون و خطا به حداقل خواهد رسید.

 

بر همین اساس پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز با راه اندازی نظر سنجی بزرگ ، از تمامی مردم به ویژه تهرانی های عزیزی که نسبت به سرنوشت شهر حساس می باشند، در خواست می نماید با شرکت در این نظر سنجی، نظرات خود را اعلام تا در این راستا اعضای شورای پنجم تهران بتوانند تصمیم گیری درست تری داشته باشند.

 

برای شرکت در نظر سنجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید

www.fartaknews.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۴۴ //
ارسال نظر
 
  • وحید

    با سلام و خسته نباشید بنظرم آقای هاشمی ل ایق شهرداری هست

  • فرح اهن خای

    سلام مهندس هاشمی لیاقت شهردارشدن راداراه ستند

  • هادی افشار

    با سلام به نظر بنده مهندس محسن هاشمی رفس نجانی بهترین گزینه برای شهردار شدن تهران هستش

  • مریم ساعی

    با سلام
    آقای مهندس هاشمی لیاقت پس ت شهرداری را دارند.

  • حمید

    به نظر من آقای هاشمی در شورا بمونن شاید بهتر باشه، میشه گفت شاید احترام به آرا ب اشه، ولی در هر حال با عث افتخار پایتخت ا یرانه/ یا علی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان