//
کدخبر: ۱۳۵۱ //
مجتبی یزدانی خبر داد:

در هر منطقه یک بوستان برای استفاده معلولان مناسب سازی می شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از مناسب سازی 22 بوستان در مناطق شهر تهران برای استفاده معلولان خبر داد.

در هر منطقه یک بوستان برای استفاده معلولان مناسب سازی می شود

 به گزارش فرتاک نیوز؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: در راستای دستور شهردار محترم تهران بسترسازی های لازم در خصوص امکان استفاده معلولان از پارک های شهر تهران فراهم شده است و  طی آن 22 پارک در مناطق 22گانه برای استفاده این افراد مناسب سازی می شود.

وی با بیان این که خدماتی که در شهر تهران ارائه می شود، باید برای تمامی اقشار جامعه باشد، افزود: در همین راستا در هر منطقه یک بوستان برای استفاده معلولان مناسب سازی می شود تا آن‌ها بتوانند از این امکانات بهره لازم را ببرند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که مناسب سازی این بوستان ها در مناطق 22گانه با پیشرفت های بسیار خوبی همراه بوده است، گفت: این بوستان ها به امکاناتی چون ویلچر، ست ورزشی ویژه معلولان و نیز اقداماتی چون ایجاد رمپ، محوطه سازی، مناسب سازی آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، نیمکت و غیره متناسب با نیازهای معلولان مناسب سازی و تجهیز خواهد شد.

یزدانی در ادامه تصریح کرد: در تلاشیم که این 22 بوستان پس از تجهیز و مناسب سازی های لازم همزمان با  یوم الله 22 بهمن سال جاری به پایان رسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۱ //
ارسال نظر
 
  • میلاد موسوی

    آقای یزدانی خدمات شما در مناطقی که شهردا ر بوده اید غیر قابل انکار است ولی برادر بزرگوار خواهشن نسبت به شهرداران مناطق ک ه تنها بفکر برنامه های خود هستند و توجهی به مرکز هم ندارند تذکر دهید.

  • حمیدی

    خدا را شکر کرمانشاهیان پایتخت و شهرداری را در اختیار گرفتن و مشهدی ها را بردن حا شیه و خوشبختانه هم خوب کار میکنند ولی ای کاش شهر خودتان را آباد می کردید نه همه ول کنید بیاید تهران.

  • یک شهروند کرمانشاهی

    مهندس یزدانی توان و پشتکار بسیار خوبی دا رد و بسیار هم خوب بلد است بالا سری ها را راضی نگه دارد ولی ای کاش کمی سیاسی کاری نکند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان