//
کدخبر: ۷۲۶۹۸ //
فرتاک نیوز با همکاری کانون سخنوران پارسی برگزار نمود؛

نقد برنامه «دورهمی»و اجرای مهران مدیری با نظرات کارشناسانه دکتر محمدعلی حسینیان + فیلم

اولین نشست نقد برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، به همت پایگاه خبری فرتاک نیوز و با همکاری کانون سخنوران پارسی و حضور استاد محمدعلی حسینیان، عصر روز شنبه برگزار گردید.

نقد برنامه «دورهمی»و اجرای مهران مدیری با نظرات کارشناسانه دکتر محمدعلی حسینیان + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست که جمعی از علاقه مندان نیز حضور داشتند، دکتر حسینیان در ابتدا به تعریفی از نقد اشاره نمود و دلیل انتخاب برنامه دورهمی را موفق بودن آن در جذب مخاطب و تاثیرگذاری اش در جامعه و هم چنین، ظرفیت بالای مهران مدیری نسبت به انتقادپذیری دانست.

 

لازم به ذکر می باشد که به دلیل اهمیت موضوع، این برنامه به صورت ویدیویی و در چند قسمت متوالی به صورت شبانه در پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز در اختیار مخاطبین قرار می گیرد و بر همین اساس امشب راس ساعت 22  قسمت اول نقد برنامه دورهمی و مجری آن مهران مدیری تقدیم شما عزیزان خواهد گردید و ان شالله در شب های بعد نیز در همان ساعت 22 قسمت های بعدی را می توانید ملاحظه نمایید.

 

هم چنین، علاقه مندان و دوستداران این نقد منصفانه، می توانند نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سایت فرتاک نیوز و یا اینستاگرام فرتاک پلاس ارائه نموده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

برای دانلود ویدئو کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۶۹۸ //
ارسال نظر
 
  • رضا

    جالب بود، امیدوارم این برنامه تداوم داشت ه باشه

  • ناشناس

    در مورد کارکتر قیمت با نظرات آقای حسینیا ن موافق نیستم. کارکرد نمایشی قیمت با جنا بخان متفاوت است... و اتفاقا اینکه یادآور نمایش های روحوضی است اصلا بد نیست چون ن مایش روحوضی تنها گونه ی نمایشی کمدی قدیم ی واقعا ایرانی است و در فرهنگ طنز نمایشی و کمدی ما اصیل تر است. شخصیت قیمت مثل ش خصیت سیاه، حرف هایش را با حالتی سرخوش می زند و‌ بزرگترین انتقادها را به شخصی که برای ما ابهت خاصی دارد( در اینجا مدیری) بدون لکنت بیان می کند.

  • ناشناس

    در مورد افراد عادی که در قسمت شوخی با مر دم بر روی سن می ایند به نظرم هدف این قسم ت شکستن فضای رسمیِ تصنعی و خشک حاکم بر ج امعه و نمایش فضای سادگی و راحت بودن با م سائل است و هدفشان فقط خندیدن به دیگران ن یست یا حداقل فقط این نیست

  • فرهاد

    ممنون از اینکه این اقدام را انجام دادید چرا که نیاز بود که یکی خود آقای مدیری را به نقد بکشد ولی چرا کامل نیست ؟ و آیا ا دامه داره یا همین چند قسمتی است که گفتین ؟

  • مهناز خوشرو

    ضمن عرض سلام و تشکر باید بگم که سخنور بر نامه واقعا مسلط بودن ولی چرا تا بحال ما ایشان را در هیچ جایی ندیدیم؟ ای کاش نشست تخصصی و چند نفر بودن به طور مصداقی موضو ع ها را دنبال می کردند.

  • ناشناس

    یکی باس شمارو نقد کنه

  • حمید

    به نظر من واقعا برنامه دورهمی جای نقد ند اره،

  • رضا محمدی

    ای کاش میتونستید از آقای مدیری هم دعوت ک نید و یه مناظره برگزار میشد، شاید این کا ر اگه انجام بشه یکی از بی نظیرترین کارها باشه

  • مهسا

    بالاخره یکی پیدا شد و این برنامه و مجری رو نقد کرد. به نظر من هم خیلی جای نقد داره،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان