//
کدخبر: ۶۴۴۲۹ //

هدیه ویژه برانکو به کارلوس کی روش + فیلم

علی علیپور، هفتمین هدیه برانکو به کارلوس کی‌روش است.

هدیه ویژه برانکو به کارلوس کی روش + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

از زمانی که برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشسته، بازیکنان زیادی از ترکیب پرسپولیس به تیم ملی رسیدند یا جایگاه‌شان در تیم ملی را ارتقا دادند. بیرانوند تبدیل گلر شماره یک تیم ملی شد، رامین رضاییان برای اولین بار در بازی‌های رسمی به میدان رفت و گزینه اول دفاع راست تیم ملی است و بازیکنانی مثل امیری و سیدجلال هم جایگاه محکم‌شان در تیم ملی را حفظ کردند.

 

علاوه بر این نفرات، برانکو توانسته بعضی از بازیکنانش را به سطحی برساند که برای اولین بار، در دوره او به تیم ملی برسند. بعضی از آن‌ها مثل طارمی و عالیشاه، قبل از برانکو هم در پرسپولیس بودند و بعضی دیگر، مثل انصاری و کامیابی‌نیا توسط او خریداری شدند و سپس به سطح تیم ملی رسیدند.

 

در لیستی که اخیرا به عنوان لیست ۳۵ نفره کی‌روش برای آمادگی جام جهانی منتشر شده، علی علیپور توانسته هفتمین ملی پوش پرسپولیس باشد. او علاوه بر این، هفتمین بازیکن پرسپولیس است که در دوران برانکو، برای اولین بار به تیم ملی دعوت می‌شود. خریدهای محدود برانکو در لیگ شانزدهم و هفدهم، باعث شده بود بازیکن جدیدی از پرسپولیس، راهی تیم ملی نشود اما با محرومیت اخیر طارمی، علیپور اوج گرفت و هفتمین نفری بود که زیر نظر برانکو، جایگاهی در لیست کی‌‌روش پیدا می‌کند.

 

از بین این هفت نفر طارمی به ترکیب اصلی تیم ملی رسیده و جایگاه ثابتی دارد، انصاری و کامیابی‌نیا هنوز در لیست کی‌روش هستند و عالیشاه و نوراللهی بعد از انتقال به تراکتور کاملا شانس‌شان برای ملی‌پوش شدن را از دست دادند. علیپور برای حضور در لیست نهایی جام جهانی، شانس کمی دارد اما دستاورد او در این فصل، انقدر بزرگ بوده که بتوان تا پایان فصل هر انتظاری از او داشت.

 

بازیکنانی که در پرسپولیس برانکو، برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدند

 

2017-12-14

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان