//
کدخبر: ۳۹۴۳۰۳ //

امروز، روز حساس و سرنوشت‌ساز برای فتح‌الله‌زاده | تهدیدها عملی می شود؟

با توجه به بیانیه سازمان خصوصی‌سازی و البته شعله‌ور شدن آتش انتقادات از مدیرعامل استقلال، امروز را می‌توان روز سرنوشت‌سازی برای علی فتح‌الله‌زاده دانست.

 امروز، روز حساس و سرنوشت‌ساز برای فتح‌الله‌زاده | تهدیدها عملی می شود؟

این روزها شرایط برای علی فتح‌الله‌زاده به هیچ وجه خوب پیش نمی‌رود. مدیرعامل استقلال که روزگاری محبوبیت زیادی نزد هواداران و بازیکنان استقلال داشت حالا بدترین شرایط را تجربه می‌کند و هم از سوی تماشاگران و هم بازیکنان تیمش تحت فشار است. پرداخت نشدن پول آندره‌آ استراماچونی و حذف از آسیا باعث شد هواداران استقلال در ورزشگاه‌ها شعار «حیا کن، رها کن» را سر دهند و البته بازیکنان هم به صورت رسمی علیه او موضع بگیرند.

ریکاردو ساپینتو هم شب گذشته بعد از دیدار با آلومینیوم اراک به شدت از فتح‌الله‌زاده انتقاد کرد تا مشخص شود مدیرعامل محبوب دیروز، امروز جایگاهی در تیم خودش هم ندارد. انتقادهای تند سرمربی پرتغالی استقلال در شرایطی صورت گرفت که ساپینتو به گفته خودش انتظار چنین رفتاری را از مدیرعامل باشگاهش نداشت.

در کنار این موضوع بحث چِک جنجالی همچنان داغ است و سازمان خصوصی‌سازی روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد مدیرعامل استقلال باید تا امروز (شنبه) ۵ میلیارد تومانی که گرفته است را بازگرداند. با این شرایط می‌توان امروز را روز حساس و سرنوشت‌سازی برای فتح‌الله‌زاده دانست. آیا او حاضر می‌شود ۵ میلیارد تومان را بازگرداند؟ آیا مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال ادامه خواهد یافت؟ آیا او به سبک خاصی که دارد موفق می‌شود ورق را به سود خودش برگرداند؟ در صورتی که امروز ۵ میلیارد بازگردانده نشود، واکنش سازمان خصوصی‌سازی که تهدید به تغییر هیئت مدیره این باشگاه کرده، چه خواهد بود؟

اینها بخشی از پرسش‌هایی است که اکنون وجود دارد و به نظر می‌رسد پاسخ برخی از آنها با توجه به فرصتی که سازمان خصوصی‌سازی به مدیرعامل استقلال داده، به زودی مشخص شود. استقلال این روزها هر چقدر در زمین خوب بازی می‌کند، می‌برد و در کورس قهرمانی باقی‌ می‌ماند؛ در بیرون زمین دچار حاشیه‌های زیادی شده است.

در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان موضع خاصی در این باره نگرفته و ترجیح داد بی‌تفاوت و تماشاگر باشد، جدال سازمان خصوصی‌سازی با باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی ممکن است وارد فاز جدیدی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان