//
کدخبر: ۴۳۲۷۹۰ //
گوشی های هوشمند|سامسونگ|گلکسی S24

صفحه قفل گلکسی S۲۴ به دوربین اینستاگرام دسترسی خواهد داشت

سامسونگ احتمالاً در پرچم‌داران آینده‌ی خود، بخش دوربین اینستاگرام را در صفحه‌ی قفل گوشی ادغام می‌کند.

صفحه قفل گلکسی S24 به دوربین اینستاگرام دسترسی خواهد داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

گفته می‌شود سامسونگ تمرکز ویژه‌ای روی هوش‌ مصنوعی در گلکسی S24 خواهد کرد. کره‌ای‌ها در تازه‌ترین تلاش خود در حال همکاری با اینستاگرام برای ادغام عمیق‌تر شبکه‌ی اجتماعی یادشده در گوشی‌ پرچم‌دار آینده‌ی خود هستند.

سامسونگ با گلکسی S10 راهی برای ثبت مستقیم عکس و فیلم ازطریق اپلیکیشن دوربین اصلی گوشی و آپلود آن‌ها در استوری‌های اینستاگرام معرفی کرد. به‌نظر می‌رسد این شرکت با گلکسی S24 یک گام فراتر می‌رود و اینستاگرام را در صفحه‌ی قفل گوشی ادغام می‌کند.

کاربران می‌توانند مستقیماً از صفحه‌ی قفل گلکسی S24 به دوربین اینستاگرام دسترسی داشته باشند. توسعه‌دهنده‌ای به نام الساندرو پالوتزی با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس این موضوع را کشف کرد.

ادغام اینستاگرام در صفحه‌ی قفل گلکسی S24

ظاهراً گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ گزینه‌ای در منوِ تنظیمات خواهد داشت که به کاربران اجازه می‌دهد دوربین اینستاگرام را به‌عنوان یکی از میان‌برهای صفحه‌ی قفل گوشی تنظیم کنند. این ویژگی ممکن است زمانی نمایش داده شود که کاربران گوشی برای اولین‌بار اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنند.

منوِ پاپ‌آپی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا این ویژگی را امتحان کنند. ممکن است ویژگی‌ها و یکپارچگی‌های بیشتری با اپلیکیشن اینستاگرام وجود داشته باشد. این ویژگی‌ها در اوایل ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن)، یعنی زمان رونمایی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا، نمایش داده خواهند شد.

به‌باور عمومی، معمولاً گوشی آیفون سازگاری بهتری با شبکه‌های اجتماعی دارد. به‌عنوان مثال، کیفیت تصویر و ویدئو ثبت‌شده با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام یا اسنپ‌چت، عموماً در آیفون‌ها بهتر است.

با‌این‌حال، سامسونگ در تلاش است تا با همکاری شبکه‌های اجتماعی، برتری آیفون را کم‌رنگ کند. این شرکت با اینستاگرام و اسنپ‌چت و تیک‌تاک برای بهبود کیفیت تصویر و ویدئو ازطریق یکپارچه‌سازی حالت شب و... همکاری کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان