//
کدخبر: ۴۳۲۰۸۸ //
گوشی های هوشمند|سامسونگ

گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ ارزان‌تر از گلکسی A۵۴ خواهد بود!

سامسونگ درحال کار روی گوشی تاشدنی جدیدی است که ظاهراً قیمت پایین‌تر از حد انتظار خواهد داشت.

گوشی تاشدنی بعدی سامسونگ ارزان‌تر از گلکسی A54 خواهد بود!

از مدت‌ها پیش گفته می‌شد سامسونگ در حال کار روی گوشی میان‌رده‌ی تاشدنی جدیدی برای سال ۲۰۲۴ است، اما تا قبل از امروز درباره‌ی قیمت گوشی جدید سامسونگ اطلاعات دقیقی نداشتیم. یک افشاگر، اطلاعات مربوط به قیمت این گوشی را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که با گوشی نسبتاً ارزانی از سامسونگ طرف هستیم.

افشاگری به نام Reegnus با انتشار یک پست جدید در شبکه‌ی اجتماعی ایکس مدعی شده است که گوشی سامسونگ مورد بحث قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار خواهد داشت.

احتمال دارد که این برچسب قیمتی برای مدلی میان‌رده از خانواده‌ی گلکسی زد فلیپ باشد، چرا که قیمت گوشی مذکور در حال حاضر از ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که گلکسی زد فولد برچسب قیمت ۱۸۰۰ دلاری دارد. بنابراین قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای عضو جدیدی از خانواده‌ی گلکسی زد فلیپ منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد.

گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 جزو بهترین گوشی‌ های تاشو در سال گذشته بودند و سامسونگ امسال این روند را با مدل‌های سری ۵ هم ادامه داد.

برچسب قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلاری برای گلکسی زد فلیپ میان‌رده، ارزان‌ترین گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۳ مانند موتورولا ریزر با قیمت ۷۰۰ دلار را به چالش می‌کشد. این محصول حتی از تکنو Phantom V Flip که قیمت پایه‌ی ۶۰۰ دلاری داشت نیز قیمت کمتری دارد.

گوشی تاشدنی جدید سامسونگ قرار است قیمت مشابه گلکسی A54 داشته باشد. در واقع قیمت ۴۰۰ دلاری، این گوشی را از قیمت ۴۴۹ دلاری گلکسی A54 هم ارزان‌تر خواهد‌ کرد. خانواده‌ی گلکسی A جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ هستند. بنابراین این برچسب قیمت می‌تواند به معنی برنامه‌ریزی سامسونگ برای تولید انبوه گوشی‌های تاشدنی درسال ۲۰۲۴ باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان