//
کدخبر: ۶۶۲۳ //

گریه سیامک انصاری برای این که زنش طلاق می‌خواست!

مهرام مهام گفت: «اگر یک سال پیش در برابر سیامک انصاری ایستاده بودیم، امروز چنین اتفاقی نمی‌افتاد»

به گزارش فرتاک نیوز سریال ویلا به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مهران مهام، با بازی سیامک انصاری، قرار بود سال گذشته جلوی دوربین برود و نوروز 95 هم از تلویزیون پخش شود. اما در آن زمان به ناگهان خبر رسید که سیامک انصاری و مرضیه برومند از این پروژه تلویزیونی انصراف دادند.

 

نزدیک به یک سال از انصراف سیامک انصاری، می گذشت که مهران مهام تهیه کننده «سریال ویلا» در مورد حواشی که برای سریال «ویلا» به وجود آمد، از انصاری انتقاد کرد و گفت: «سیامک انصاری قطعاً در سریال «ویلا» نیست و دیگر هیچ وقت با من کار نخواهد کرد. من هنوز پیگیر کار سیامک انصاری هستم و نمی خواهم فکر کند که هنوز کارش تمام شده است. اگر یک سال پیش در برابر سیامک انصاری ایستاده بودیم، امروز چنین اتفاقی نمی‌افتاد»

 

مهران مهام در پایان این موضوع، به جزییات بیشتری در مورد جدایی سیامک انصاری از سریال «ویلا» اشاره می‌کند و می‌گوید مشکل او با این بازیگر تنها بر سر مسائل مالی بوده است:

 

«هنرمند دو نوع پیمان می بندد. یکی پیمان مالی و فیزیکی و دوم پیمان و قرارداد دلی است که با مردم بسته ایم. سیامک انصاری حداقل می توانست به قراردادی که با مردم بسته احترام بگذارد نه اینکه از من پول بگیرد و بعد که «دورهمی» پول بیشتری به او داد، پیش من گریه کند که زنم از من طلاق می گیرد و باید بروم. در مورد سیامک انصاری قصه فقط پول بود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان