//
کدخبر: ۶۵۹۱ //

زندگی ع اشقانه سیامک انصاری در کنار همسرش

سیامک انصارى امشب مهمان خندوانه خواهد بود. این بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش طناز هادیان در گفتگو با مجله ایده آل از زندگی عاشقانه و آرامشان گفتند که بخشی از آن را در ادامه می خوانید.

فرتاک نیوز  :سیامک انصارى امشب مهمان خندوانه خواهد بود. دو سال پیش این بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش طناز هادیان در گفتگو با مجله ایده آل از زندگی عاشقانه و آرامشان گفتند که بخشی از آن را در ادامه می خوانید.

 

آقای انصاری چرا آنقدر دیر به فکر ازدواج افتادی؟

سیامک انصاری: ازدواج که به فکر کردن ربطی ندارد. به نظرم اتفاقی است که ممکن است در هر سنی پیش بیاید. فکر نمی کنم کسی برنامه ریزی خاصی برای ازدواج داشته باشد مگر آن افرادی که شغل شان ازدواج است (می خندد).

ولی به هر حال ممکن است هر کسی زمانی را در ذهنش داشته باشد که تصمیم بگیرد زود ازدواج کند یا دیر.

من هیچ موعد ذهنی ای نداشتم. در واقع بعد از ازدواجم به این موضوع که می گویند باید وقتش برسد و این اتفاق باید پیش بیاید و سرنوشت است که برای تو تصمیم می گیرد اعتقاد پیدا کردم. به خدا!

 

ماجرای آشنایی و ازدواج تان را برایمان بگویید. به هر حال این سؤال جزو طبیعت این مصاحبه هاست.

 

طناز:سیامک، دوست یکی از دوستان خانوادگی ما بود. ما چند بار همدیگر را دیده بودیم. من هم مثل سیامک هیچ برنامه ریزی برای ازدواج نداشتم. به نظر من ازدواج یک مقوله حسی است. یک احساس است که باید در درون فرد به وجود بیاید. زندگی متاهلی هم احساس مسئولیت است هم حس علاقه... در کل مجموعه ای از وظایف و احساسات است که باید پذیرفته شود.

این مدت بعد از ازدواج چطور گذشته است؟

 

طناز: عالی، خیلی خوب. سیامک آدم سخت و پیچیده ای نیست. کسی است که می توان کنارش احساس خوشحالی کرد. او همه آدم ها را درک می کند. مسئولیت پذیر است. واقعیت این است که آن چیزهایی که در زندگی دنبالش می گشتم در سیامک پیدا کردم. نمی گویم همه چیز بی عیب و نقص است اما  در کل به هدف هایی که در زندگی می خواستم رسیده ام. در همه شرایط با من همراهی می کند و این اتفاق برای من لذتبخش است.

 

تو این تعریف ها را قبول داری؟

 

سیامک:بله (می خندد).

 

در مورد تو چطور بود. چه چیز خاصی در این ازدواج پیدا کردی؟

 

سیامک انصاری:ما به یک تفاهم در همه زمینه ها رسیده ایم و این حس برای من خیلی مهم است. در زندگی مشترک همه به دنبال آرامش هستند. این درک متقابل باعث می شود در زندگی ما آرامش وجود داشته باشد و این تفاهم بزرگ ترین اتفاق زندگی ماست.

 

همان طور که همسرت گفت به نظر  خیلی آدم سختی نیستی؟

 

سیامک انصاری:نه نیستم. بعضی از دوستان می گویند من آدم بداخلاقی هستم اما فکر می کنم با من شوخی می کنند. چون می دانم بد اخلاق نیستم.

 

طناز:اخلاق های بد داری... اما بداخلاق نیستی (می خندد).

 

متولد چه ماهی هستی؟

 

سیامک:مرداد

 

می گویند مردادی ها وقتی عصبانی می شوند می توانند توفان به پا کنند؛ با این قضیه موافقی؟

 

سیامک انصاری:من به طالع بینی اعتقاد ندارم.شاید در گذشته اینطور بودم اما الان یاد گرفته ام عصبانیتم را کنترل کنم.

به نظر سیامک یک تجرد ذهنی و یک درون کودکانه دارد؛ کنار آمدن با این مسئله سخت نیست؟

 

طناز:این مسئله درهر دوی ما وجود دارد شاید به همین دلیل است که همدیگر را درک می کنیم.

 

سیامک تو به طور معمول همیشه از اتفاقات به وجد می آیی و هیجان زده می شوی. می خواهم بدانم ماجرای ازدواج هم در راستای اتفاقات هیجان انگیز زندگی ات بوده است؟

 

سیامک انصاری:به هر حال قبول مسئولیت همراه با دلهره اولیه است؛ قبول مسئولیت و جدا شدن از یک نوع زندگی و شروع یک زندگی جدید هیجان خاص خودش را دارد. مهم تر از همه اینکه شما نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد و چه چیز پیش رویتان است. فکر می کنم همین بی خبری از اتفاقات آینده به خودی خود موضوع را جالب تر می کند.

 

طناز:به نظرم هر کسی به یک سرنوشت خوب فکر می کند اما در ذهنش جزئیات وجود ندارد که بداند چه اتفاقی می افتد.همین وجود نداشتن جزئیات که تصوری از آن ندارید، یک هیجان به وجود می آورد.

 

وقتی موضوع ازدواج شما جدی شد آیا با شخصیت حقیقی سیامک روبه رو شدی یا آدمی که بازیگر است و مشهور و...؟

 

طناز:خود واقعی او با سیامک تلویزیون فرق آنچنانی ندارد. سیامک اصلا تحت تاثیر معروفیت قرار نمی گیرد خود واقعی اش هم همانی است که می بینید. البته قبل از ازدواج نگران این قضیه بودم چون همیشه زندگی آرام و عادی را دوست داشتم. فکر می کردم ممکن است شغل او روی زندگی خصوصی ما تاثیر بگذارد اما اصلا اینطور نیست. اساسا زندگی با یک بازیگر شاید برای هر کسی خوشایند نباشد به خصوص برای کسی که یکی از طرفین معروف باشد اما سیامک کسی است که به هیچ وجه تحت تاثیر محبوبیتش قرار نمی گیرد و چون سبک زندگی سیامک اینطور بود ما توانستیم زندگی مشترک مان را شروع کنیم.

 

حساب  و کتاب و مدیریت مالی خانواده با کدامتان است؟

 

طناز:زندگی ما حساب و کتاب ندارد. نه من اهل کنترل وحساب و کتابم، نه سیامک. در واقع هیچ کدام مان اهل دو دو تا چهار تا نیستیم. به نظرم آدم باید از زندگی لذت ببرد البته هیچ کدام اهل بریز و بپاش و ولخرجی های آنچنانی نیستیم اما در لحظه اگر دلمان بخواهد کاری انجام دهیم آن را از خودمان دریغ نمی کنیم. اهل نقشه کشیدن نیستم به هر حال رؤیاپردازی که همه آدم ها دارند را داریم ولی اینطور نیست که به خاطر این رؤیاها زندگی مان را متوقف کنیم.

هنوز هم عادت سرگرم شدن با بازی های کامپیوتری را داری؟

 

سیامک:بله، همسرم هم این عادت را حتی تا حدی بیشتر از من دارد.

 

پس زدی تو خال!

 

سیامک:بله، خوشبختانه من و همسرم در مورد بازی های کامپیوتری و با هم تفاهم داریم.

 

آیا وقت کافی برای همنشینی و فیلم دیدن دارید یا بیشتر درگیر کار هستی؟

 

سیامک:اصولا در این 12 سال خیلی کار شبانه نداشتیم. کارهای ما به صورت روتین از 11-10 شروع می شود تا 9-8 شب.

 

اولین باری که سیامک را دیدید ، کجا بود؟

 

در منزل  دوست مشترکمان

 

وقتی سیامک را از تلویزیون می دیدی هیچ وقت فکر  می کردی یک روز ازدواج کنی؟

 

طناز:اصلا ... (با خنده)

 

کاراکتر سیامک خیلی به کاراکتر پدر نزدیک نیست. در کل علاقه ای به بچه دار شدن دارید؟

 

طناز:بچه دار شدن مسئولیت سنگینی است. به نظرم باید با برنامه ریزی مفصل بچه دار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان