//
کدخبر: ۶۴۴۳۷ //
مسعود رفیعی‌طالقانی، سردبیر مستعفی روزنامه همدلی:

اصلاح نکنید، شکایت می‌کنم

قصه را غرض ورزانه و جیمزباندی روایت و منتشر کردید؛ اصلاح نکنید شکایت می‌کنم.

 اصلاح نکنید، شکایت می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه همدلی در ۱۰۵ شماره از شهریور تا آذر ماه ۹۶ کارنامه‌ای دارد که قضاوت آن، باشد بر عهده اهلش؛ هرچند اهل‌فن اگر اهل دل هم باشند مسیر قضا سرراست‌تر است.

باری آنچه اما مرا ناگزیر از نوشتن این چند خط کرد(چیزی به اسم توضیح مفصل را گذاشته‌ام برای زمانی بعد که امیدوارم ضرورت نیابد)، گزارش سراسر جانبدارانه، مغرضانه و عقده گشایانه‌ای بود که شوربختانه سایت فرارو منتشر کرد و برخی از دوستان آن را بازنشر کردند.

گزارشی که بدون حتی یک تماس با خبرنگار مورد اشاره در گزارش و یا یک تماس کوتاه با من به عنوان مطلع، نگاشته و منتشر شده است.

 پس از خواندن گزارش با مدیرمسوول همدلی تماس گرفتم و خواستم ازآنجایی که خود بر اصل و فرع ماجرا خوب واقف است محتوای گزارش را تکذیب کند و ایشان قبول کردند و سپس با خبرنگاری که شوربختانه یک ماه خبرنگار همدلی(تحت سردبیری بنده) بود و سپس به فرارو پیوست تماس گرفتم و از او در باب نوشته غرض‌آلودش توضیح خواستم.

منبع یا منابع گزارش عجیبش را جویا شدم که گفت چند مطلع و پاسخ دادم آیا کسی از من و دکتر شجاع پوریان مطلع‌تر هست؟

جوابی نداشت و متاسفانه وقتی از او خواستم تا حرف‌های مرا منتشر کرده و گزارشش را اصلاح کند به صبح فردا حوالتم داد و در تماس بعدی که اقای شجاع‌پوریان برای تکذیب محتوای گزارش با وی داشت تلفن همراهش را خاموش کرده بود.

لذا از همین جا به عنوان سردبیر مستعفی روزنامه همدلی اعلام می‌کنم که آنچه در گزارش فرارو منعکس شده صرفاً تخیلات یک خبرنگار غرض ورز است که خود به خوبی می‌داند قصه را جیمزباندی کرده است و باید آنچه را بدون اطلاع دقیق قلمی منتشر کرده است اصلاح نماید و در غیر این صورت حق شکایت و طی مراحل قانونی برای تهمت دیدگان در گزارش محفوظ است.

مضاف بر این‌ها سیر تا پیاز آنچه در سه ماهه مسئولیتم در روزنامه همدلی گذشته است که استعفا در این مقطع را ناگزیر می‌ساخت را در یادداشتی دیگر نوشته‌ام که چنانچه ضرورت افتد، منتشر خواهم کرد.

تنها به ذکر یک نکته از ده‌ها بسنده می‌کنم؛ سردبیری که ناچار شود به نفع استخدام نیروهای فوق ضروری برای تیم انگشت شمار تحریریه از حقوق بسیار بسیار ناچیزش بگذرد، آنجا که می‌بیند یک نیروی زحمتکش روزنامه را با سوتفاهمی نواخته‌اند، اگر استعفا نکند چه کند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان