//
کدخبر: ۶۴۱۴۱ //
هیسپان تی وی همراه می شود؛

با یوآندریس مندز و گزارش های «دوربین بر دوش»اش از اینجا و آنجا

برنامه «دوربین بر دوش» با نگاهی موشکافانه، هر هفته در قالب گزارش های متنوع از کشورهای اسپانیایی زبان، به مشکلات و سوژه های داغ رسانه ای که زندگی مردم را تحت تاثیر آن قرار داده است، می پردازد.

با یوآندریس مندز و گزارش های «دوربین بر دوش»اش از اینجا و آنجا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «دوربین بر دوش» (Camara al Hombro) که توسط خبرنگاران خارج از کشور شبکه هیسپان، تهیه و تولید می شود، هر هفته پنج شنبه ها چهار گزارش متنوع و مختلف را که از سراسر کشورهای اسپانیایی زبان برای برنامه فرستاده می شود، به نمایش می گذارد.

 

این برنامه که به تهیه کنندگی واحد برنامه های شبکه هیسپان تولید می شود، به بررسی مسائل و اتفاقات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... که در کشورهای اسپانیایی زبان اتفاق افتاده و به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده است، اختصاص دارد

 

این هفته؛ «دوربین بر دوش» در مدت زمان 25 دقیقه ای خود به سراغ چهار سوژه و گزارش رفته که موضوع آنها بازتاب زیادی در آن کشورها داشته است؛ افراد مسن و سالمندان در نیکاراگوئه برای تهیه حداقل نیازهای زندگی مجبوراند به صورت مستقل کار کنند تا به فرزندانشان وابسته نباشند و تعداد آنها در خیابان ها بسیار زیاد شده است. افتتاح اولین پارک بادی در گواتمالا، گزارش بعدی برنامه است که گزارشگر برنامه توضیح می دهد که بوسیله انرژی باد و تولید برق این مجموعه چه اندازه به میزان ثبات قیمت انرژی الکتریکی در کشور کمک شده است.

 

آمار بالای کودکان کار در کشور پرو که از هر چهار کودک، یک نفر مشغول کار است و جشن گاوبازی در اسپانیا که هر بار با مخالفین بیشتری روبه‌رو می شود؛ دو گزارش بعدی این هفته «دوربین بر دوش» اند که با اجرای یوآندریس بسررا مندز به روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

 

 برنامه «دوربین بر دوش» (Camara al Hombro) ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران، پنج شنبه هر هفته به روی آنتن می رود و بازپخش آن همان روز ساعت 13:03 است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان