//
کدخبر: ۶۴۱۳۹ //

«گذر از رنج ها» همراه با آی فیلم

پخش سریال «گذر از رنج‌ها» که به سفارش شبکه آی فیلم با لهجه شامی به عربی دوبله شده، در جدول سریال های شبانه کانال عربی این شبکه قرار گرفه است.

«گذر از رنج ها» همراه با آی فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی لدنی، داستان زندگی زنی به نام «دنیا» است که فراز و فرودهای آن را از لحظه تولد تا مرگ، در قالب درام تاریخی، از سال 1335 تا 1369به تصویر کشیده است. این سریال مروری بر اوضاع اجتماعی و سیاسی مقطع زمانی وقوع داستان را در دل خود داشته و در زمان پخش نخست آن از سیما نیز با استقبال مخاطبان داخلی رو به رو شد.

 

 پژمان بازغی، بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، ترلان پروانه، پیام دهکردی، جعفر دهقان، مهرام رجبی، ماه‌چهره خلیلی، نگین معتضدی، سعید آرمند، داود فتحعلی بیگی، حسین عابدینی، آزیتا ترکاشوند، مریم خدا رحمی، هستی مهدی فر، مجیدپتکی، فریبا خاتمی و سیما خضرآبادی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی بوده اند.

 

مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» هر شب ساعت 21:30 به وقت تهران (21:00به وقت مکه) روی آنتن قرار می گیرد. بازپخش آن نیز در ساعت های 03:30، 09:30 و 15:30 روز بعد خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان