//
کدخبر: ۶۲۹۵۶ //

رسوایی اخلاقی ستاره سینمای جهان را خانه نشین کرد

کاپیتان «دزدان دریایی کارائیب» درگیر پرونده اخلاقی شد.

رسوایی اخلاقی ستاره سینمای جهان را خانه نشین کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرونده رسوایی اخلاقی این بار گریبان یکی از هنرمندان مشهور استرالیا را گرفت. رسوایی چندروز پیش و رسانه‌ای شدن اتهام جنجالی «رفتار نامناسب»، بازیگر استرالیایی مشهور که برنده اسکار نیز هست وادار به کناره گیری از ریاست آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا کرد.

 

چفری راش بازیگر ۶۶ ساله که دو سال پیش در نمایش «شاه لیر» ویلیام شکسپیر در شرکت تئاتر سیدنی نقش اصلی را ایفا کرده بود، حالا متهم به داشتن رفتار نامناسب در جریان آن اجرا شده است. راش با وجود رد کردن تمام اتهام‌ها، روز شنبه در حالی از سمت خود در آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا کناره گرفت که هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی روز چهارشنبه در سیدنی برگزار می‌شود.

 

او که یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران امروز سینمای استرالیا و جهان است، سال ۱۹۹۷ برای بازی در فیلم سینمایی «درخشش» به کارگردانی اسکات هیکس برنده اسکار بهترین بازیگر مرد و ده‌ها جایزه مهم دیگر شد. راش سه بار دیگر برای «شکسپیر عاشق»، «قلم‌پرها» و «سخنرانی پادشاه» نامزد دریافت جایزه اسکار شده، با این حال برای دوستداران سینما بیشتر با نقش کاپیتان باربوسا در مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» شناخته می‌شود.

 

رسانه‌های استرالیایی گزارش داده‌اند اتهام‌های ستاره جهانی سینما، تلویزیون و تئاتر این کشور به اجرای «شاه لیر» در نوامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶ بازمی‌گردد و مربوط به دو منبع ناشناس تئاتری است که به راش نسبت رفتار غیراخلاقی داده‌اند. مدیران آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا با درخواست کناره‌گیری رئیس افتخاری خود موافقت و انتشار جزئیات بیشتر را به پایان مراسم اهدای جوایز آکادمی موکول کرده‌اند.

 

درگیر شدن یکی از بزرگ‌ترین بازیگران استرالیایی در ماجرای پرونده‌ای غیراخلاقی در شرایطی به خبر مهم رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده که در یکی دو ماه اخیر برخی از ستاره‌های سینما برچسب رفتارهای زننده جنسی خورده و به حاشیه رانده شده‌اند. هاروی واینستین و کوین اسپیسی از مهم‌ترین چهره‌های درگیر در این رسوایی‌هایی اخلاقی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان