//
کدخبر: ۵۹۷۹۰ //

ادامه تولید مستند «انسان» شبکه پرس تی وی در لرستان

گروه سازنده مستند «انسان» (Human) با محوریت نمایش روحیه مهرورزی ایرانیان و از تولیدات شبکه پرس تی وی در ادامه تولید این مستند راهی استان لرستان شدند.

ادامه تولید مستند «انسان» شبکه پرس تی وی در لرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از  روابط عمومی شبکه پرس تی وی، حبیب نریمانی تهیه کننده و کارگردان مستند «انسان» با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه تولید این مستند و به منظور گفت و گو با خیرین لرستانی به این استان سفر کردیم و با همراهی فعالان امور خیریه این استان به شناسایی خیرین مدرسه ساز پرداختیم و در این راستا راهی روستای «بزنوید» شدیم که از روستاهای دورافتاده استان لرستان بوده و حدود سه ساعت با شهر خرم آباد فاصله دارد. در این روستا از مدرسه ای که به یاری آقای خوشنویسان از خیرین مدرسه ساز استان لرستان ساخته شده است بازدید کردیم.

 

وی افزود: در ادامه این سفر به شهرستان دورود رفتیم و از مجموعه مدارس احداث شده توسط آقای تقی زاده از خیرین ارزنده مدرسه ساز بازدید کردیم. وی به یاد دو برادر شهید خود، فعالیت های متعددی در زمینه مدرسه سازی در نقاط محروم ایران انجام داده و می دهد و مجموعه مدارس متعددی تحت عنوان «مدارس برادران شهید تقی زاده» توسط وی ساخته شده است.

 

نریمانی در ادامه از حضور در شهر خرم آباد گفت و عنوان کرد: در سفر به این شهر با مظفر افشار، پدر بلوط ایران و از خیرین محیط زیست دیدار داشتیم و در مورد فعالیت هایش با وی گفت و گو کردیم. وی با هزینه شخصی خود و به منظور حفظ گیاه بلوط، نهال های این درخت را پرورش می دهد. در ادامه این سفر سری هم به الیگودرز زدیم و در این شهر با مهندس رضوی از افراد فعال در زمینه شناسایی خیرین همراه شدیم. وی تلاش های زیادی در استان لرستان در جهت جذب کمک های خیرین داشته است.

 

تهیه کننده و کارگردان مستند «انسان» در پایان در مورد برنامه های آینده تولید این مستند گفت: در ادامه مراحل تولید این مستند به مناطق محروم شهرستان یاسوج سفر خواهیم کرد و گفت و گوهایی با خیرین پروژه های راه سازی و آبرسانی این شهرستان انجام می دهیم. پس از آن نیز راهی شهرهایی همچون مسجد سلیمان، یزد، کرمانشاه و زاهدان خواهیم شد.

 

حبیب نریمانی تصویربرداری این اثر را نیز بر عهده دارد و ساقی محمدرضایی (صدابردار) وی را همراهی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان