//
کدخبر: ۵۰۰۷ //

خانم بازیگر از برگزاری کنسرت اش می گوید

بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون نسبت به برگزاری کنسرت بعدی خود گفت: به امید خدا قبل از عید نوروز کنسرت بعدی خود را اجرا خواهم کرد. محل اجرا مشخص شده اما به محض شروع تبلیغات به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

 خانم بازیگر از برگزاری کنسرت اش می گوید

به گزارش فرتاک نیوز، شهره سلطانی تجربه اجرای کنسرت را بی بدیل خواند و ادامه داد: فعالیت در رشته موسیقی برای من تجربه تازه ای نیست و من سالیان سال است که ساز می زنم. موسیقی و تئاتر را با هم شروع کردم و پیش از این به عنوان نوازنده کنسرت های فراوانی داشته ام اما اینکه به عنوان خواننده و سرپرست به فعالیت موسیقیایی خود ادامه می دهم برای من تجربه شیرین است.

 

بازیگر سریال "ترش و شیرین" موسیقی را جزو لاینفک زندگی خود خواند و تاکید کرد: من با موسیقی بزرگ شده ام و از همان دوران دانشجویی هم به آن علافه داشتم. چند سالی بود که به علت درگیری و حضور در سینما و تلویزیون از موسیقی دور شده بودم ام در آثار نمایش ام همواره موسیقی اصل مهمی محسوب شده است.

 

وی استقبال های صورت گرفته از کنسرتش را عالی توصیف کرد و افزود: استقبال ها بی نظیر بوده و به نحوی بازخورد مثبت گرفته ام که فراتر از انتظارم بوده است. از تمام کسانی که بدون گارد برای حضور در اجراهایم تمایل نشان دادند تشکر می کنم.

 

بازیگر سریال "ترش و شیرین" شعر را اصل قضیه کنسرت هایش دانست و تصریح کرد: شعر بخش اصلی اجراهای من است. اکثر مواقع قطعات اجتماعی را خوانده ام و گاهی به آثار نوستالژیک هم پرداخته ام. در بیشتر اوقات سوژه را به شاعر و ترانه سرا داده ام تا بر اساس سوژه های اجتماعی شعری سروده شود.

 

سلطانی در همین راستا خاطرنشان کرد: همواره سعی می کنم موسیقی که کار می کنم تنها جنبه سرگرم کننده نداشته و به معانی اشعار هم توجه داشته باشم. خوشبختانه تاکنون کسی دست خالی از کنسرت من بیرون نرفته و اکثراً به این دلیل از آثار من استقبال می کنند که با سایر اجراها متفاوت است و آنها را به فکر وادار می کند.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان