//
کدخبر: ۴۵۴۷۷۳ //
بانو یوها مادر جومونگ

مادر جومونگ در ۵۳ سالگی: عکسی که شما را شوکه خواهد کرد!

بانو یوها مادر جومونگ در سریال افسانه جومونگ بود که اکنون عکسی از 53 سالگی این بازیگر منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

مادر جومونگ در 53 سالگی: عکسی که شما را شوکه خواهد کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

افسانه جومونگ از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در ایران است که بارها از تلویزیون پخش شده و کمتر کسی است که در ایران این سریال را ندیده و با شخصیت های محبوب آن آشنا نباشد.

بانو یوها یکی از شخصیت های معروف سریال افسانه جومونگ است که این روزها تصاویری از او در فضای مجازی وایرال شده که تغییر قیافه اش در 53 سالگی سوژه بسیاری از کاربران شده است. در ادامه عکس های متفاوت بانو یوها را مشاهده می کنید.

بانو یوها

مادر جومونگ

مختصر بیوگرافی اوه یون سو بازیگر نقش بانو یوها

اوه یون سو بازیگر کره ای که در ایران با بازی در نقش بانو یوها همسر هموسو و مادر جومونگ در سریال افسانه جومونگ شناخته شده است، عکس هایی از خود منتشر نموده که مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت. گرچه بسیاری از خانم های کره ای به خصوص افراد مشهورشان به دلیل پوست خوب و ظرافت و... کمتر از سنشان نشان می دهند اما عکس های بانو یوها در 53 سالگی مخاطبانش را شوکه کرد. بانو یوها معروف ایرانی ها که جوانی و چهره ظریف و زیبایش در سریال افسانه جومونگ به خاطر بازی در نقش یک مادر سوژه رسانه ها شده بود، در این عکس ها حداقل 10، 15 سالی جوانتر به نظر می رسد.

اوه یون سو متولد 27 اکتبر 1971 در سئول می باشد. او دانشجوی انصرافی رشته تئاتر و فیلم در دانشگاه دانکوک می باشد. اوه یون سو متاهل بوده و همسر ایشان سون جی چانگ بازیگر و خواننده کره ای است، این زوج دارای دو فرزند می باشند.یون سو از سال 1989 فعالیت هنری را آغاز کرد و به جز نقش آفرینی در سریال افسانه جومونگ، به خاطر بازی به یاد ماندنی در درام های زندگی شیرین در 2008 و پسر بد در 2010 به شهرت فراوانی دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان