//
کدخبر: ۴۳۲۱۱۹ //
الهام حمیدی

سیر تحولات الهام حمیدی از سرزمین مادری تا کنون!| الهام حمیدی چفدر عوض شده!

تفاوت چهره الهام حمیدی از سرزمین مادری تا کنون باعث شوکه شدن مخاطبان شده است

سیر تحولات الهام حمیدی از سرزمین مادری تا کنون!| الهام حمیدی چفدر عوض شده!
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال سرزمین کهن در سال ۱۳۹۲ روی آنتن تلویزیون رفت، اما پس از پخش تنها چهارقسمت، متوقف شد و پس‌ازآن هم هرگز به آنتن نرسید یکی از بازیگران این سریال الهام حمیدی بوده است. تفاوت چهره الهام حمیدی از سرزمین مادری تا کنون باعث شوکه شدن مخاطبان شده است در ادام به مقایسه تصویر الهام حمیدی از گذشته تا کنون می‌پردازیم؛

برخی اعتراضات قومیتی که با عصبانیت نمایندگان قومیت‌ها در مجلس همراه شد، درنهایت به توقف پخش این سریال انجامید. اسماعیل جلیلی، نماینده مسجدسلیمان در مجلس در پی پخش سرزمین کهن، اقدام صداوسیما در تحریف تاریخ بختیاری را غیرحرفه‌ای، اختلاف‌افکنانه و دشمن‌شاد‌کن دانست و خواستار توقف این سریال تا زمان اصلاح آن شد. محمد‌تقی توکلی، نماینده الیگودرز نیز در صحن علنی مجلس، به تقبیح این سریال پرداخت و عباس پاپی‌زاده، نماینده دزفول پس از بیان اظهاراتش در محکوم‌کردن این مجموعه، از ارسال پرونده سریال سرزمین کهن به شورایعالی امنیت ملی خبر داد.

در ادامه ۷۰ نفر از نمایندگان قومیت‌های مختلف طی بیانیه‌ای عملکرد سازمان صداوسیما را نامناسب و آن را توهین‌آمیز دانستند؛ تذکرات کتبی آن‌ها به‌جهت اهانت به مردم بختیاری به سازنده سریال و نیز تذکرات به ریاست سازمان صداوسیما، شورای نظارت بر صداوسیما و نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس توسط ضرغام صادقی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

 
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان