//
کدخبر: ۴۱۸۰ //

از کم لطفی معاون هنری تا فروش غیرقانونی بلیت‌های تئاتر فجر

با گذشت سه روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر و در حالی که امسال هنوز نام "تئاتر" را با خود یدک می‌کشد، هیچ خبری از حضور معاون هنری و وزیر ارشاد در این جشنواره نیست.

به گزارش فرتاک نیوز، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روز جمعه یکم بهمن ماه آغاز به کار کرد و در همان ساعات اولیه اعضای ستاد جشنواره به همراه مهدی شفیعی‌(مدیرکل هنرهای نمایشی) با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی نزدیک تئاترشهر با همکاران آتش‌نشانان زیر آوار مانده در ساختمان پلاسکو همدردی کردند.

سوم بهمن‌ماه و در واقع سومین روز جشنواره هم در شرایطی به پایان رسید که این انتظار وجود داشت که علی مرادخانی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) همانطور که در جشنواره موسیقی و همچنین افتتاحیه جشنواره تجسمی حضور پررنگی داشته در جشنواره تئاتر هم حضور پیدا می‌کرد، اما نه تنها چنین اتفاقی نیفتاده بلکه کانال معاون هنری ارشاد هم در چند روز گذشته بیشترین حجم اخبار و عکس‌های ارسالی خود را به دو جشنواره موسیقی و تجسمی و حضور علی مرادخانی در آن‌ها اختصاص داده است.

علاوه بر نبود مدیران هنری، یکی دیگر از اتقاقات جالب توجه در سومین روز جشنواره فروش بلیت‌های مهمان چند نمایش بود که با قیمت 5 هزار تومان در محوطه‌ی تئاترشهر فروخته می‌شد.

این بلیت‌ها بیشتر برای روز یکشنبه و نمایش‌های «نیمروز اسکاتلند» و «سفید» از کشور ژاپن بودند که فروشنده ادعا می‌کرد بلیت‌ها را از حوزه هنری گرفته است!

این بلیت‌ها که متعلق به ردیف مهمان بودند، توسط چند رهگذر و علاقه‌مند به تماشای نمایش ژاپن خریده شدند.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان