//
کدخبر: ۳۳۶۵۷ //

«سد معبر» در اکران دوم عید فطر

کامیار تهیه‌کننده گفت: با توجه به فرصت محدودی که تا عید فطر داریم و اکثر سرگروه‌ها فیلم‌های این زمان را انتخاب کردند به نظر می‌رسد نمایش فیلم، اکران دوم عید فطر باشد.


«سد معبر» در اکران دوم عید فطر
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سد معبر» درباره اکران فیلم در عید فطر گفت: فرصت مناسبی تبلیغاتی برای اکران فیلم نداریم و اکثر سرگروه‌های سینمایی فیلم‌های عیدفطر را انتخاب کردند. البته اکران فیلم «سدمعبر» درعید فطر هنوز منتفی نشده اما بهتر می‌بینیم با توجه به مواردی که گفتم اکران دوم عید فطر فیلم را به نمایش بگذاریم.

 

وی در ادامه درباره تبلیغات فیلم توضیح داد: مدیر تبلیغات فیلم میثم میرزایی است و تیزر و آنونس فیلم توسط ایشان ساخته می‌شود. تلاش می‌کنیم به بهترین نحو فیلم را تبلیغ کنیم تا مردم از اکران فیلم مطلع شوند صدا و سیما هم برای پخش تیزرها قول همکاری دادند.

 

کارگردان «مرداد» در ادامه گفت: برای تبلیغ فیلم به فضای مجازی هم توجه کردیم و گروه تبلیغات در فضای مجازی نیز فعال هستند. اعتقاد شخصی‌ام این است که تا بعد از هفته دوم اکران فیلم باید از طریق تبلیغات زبانی از طریق مخاطبین صورت گیرد و مخاطبین خود مبلغین فیلم باشند زیرا شیوه تبلیغ دهان به دهان بسیار کارساز است. تبلیغات محیطی تنها برای اطلاع رسانی از اکران فیلم است فیلم باید خودش دارای پتانسیل و ظرفیت باشد تا بتواند در تبلیغ دهان به دهان موفق عمل کند.

 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «سعد معبر» ساخته محسن قرایی توانست نظر کارشناسان و منتقدان را در جشنواره فیلم فجر جلب کند و یکی از فیلم‌های مورد علاقه مخاطب در جشنواره بود.

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان