//
کدخبر: ۲۵ //

محب اهری: به زودی به صحنه نمایش برمی‌گردم

حسین محب اهری گفت: در حال حاضر سریال علی البدل که در آن ایفای نقش داشته ام آماده پخش است. همچنین یک فیلم سینمایی به کارگردانی اقای موسائیان را در دستور کار دارم.

محب اهری: به زودی به صحنه نمایش برمی‌گردم

محب اهری: به زودی به صحنه نمایش برمی‌گردم

به گزارش فرتاک خبری حسین محب اهری در حاشیه نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها گفت: من آمادگی کامل برای پیوند مغز و استخوان دارم. در حین مراحل مبارزه با بیماری خویش عفونت ریوی هم به آن اضافه شد که چندی است عفونت مرتفع شده است.

وی با تشکر از محبت های مردمی نسبت به خویش، افزود: چند مرحله شیمی درمانی باقی مانده است و بعد از آن اماده می شوم برای عمل پیوند مغز و استخوان که از خودم به خودم پیوند خواهند زد.

این هنرمند طنزپرداز کشور تصریح کرد: دو مسئله برای من مهم است یکی خواست و حکمت خداوند که کاملا به رضای پروردگار راضی هستم و دوم بزرگترین تسکین من دعای خیر و محبت های مردم است.

محب اهری گفت: مردم چنان به من محبت می کنند که گاهی اشک از چشمانم جاری می شود حتی برخی از افراد پیشنهاد پرداخت پول درمان مرا داده اند که البته بیمه همکاری خوبی با من داشته و از نظر هزینه ای مشکلی نیست.

این هنرمند طنزپرداز گفت: در بیمارستان که هستم با همان ویلچر و سرم به سراغ دیگر بیماران می روم و برایشان لطیفه و حرف های خنده دار می زنم تا همگان شاد باشند و به بیماری خویش فکر نکنند.

وی گفت: به نظر من زندگی فوق العاده است و باید به بودن های زندگی نگاه کرد نه به نبودن های آن و از زندگی باید لذت برد. زندگی یعنی همین الان.

محب اهری در پاسخ خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا به دنیای بازیگری بازخواهد گشت؟ گفت: در حال حاضر سریال علی البدل که در آن ایفای نقش داشته ام آماده پخش است. همچنین یک فیلم سینمایی به کارگردانی آقای موسائیان را در دستور کار دارم.برای این فیلم یک جایگزین برای خود معرفی و تعیین کرده ام که چنانچه قسمتم نشد آن بازیگر به جای من ایفای نقش کند.

محب اهری افزود: از چهاردهم دی ماه نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» به کارگردانی مریم کاظمی را بازی خواهم کرد. تمام این ها منوط به سلامتی من و دعای خیر مردم دارد.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان