//
کدخبر: ۲۱۰۰۹ //

برزو ارجمند:عارف با معرفت‌ترین ما بود

مراسم تشییع پیکر مرحوم عارف لرستانی، ظهر امروز با حضور جمع زیادی از هنرمندان و دوستان این بازیگر در تالار وحدت برگزار شد.

 برزو ارجمند:عارف با معرفت‌ترین ما بود
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم هنرمندان زیادی از جمله سیامک انصاری، جواد عزتی، برزو ارجمند، سحر ولدبیگی، جواد هاشمی، پرستو صالحی، کوروش سلیمانی، هادی کاظمی، نادر سلیمانی، امید زندگانی، علی فروتن، خسرو احمدی، شهره سلطانی، حسین رفیعی، ستاره اسکندری، گلاره عباسی، علی مشهدی، رضا یزدانی، الیکا عبدالرزاقی، علی اوجی، بهار ارجمند، شاهین جمشیدی، جواد هاشمی و ... شرکت کرده بودند.

 

برزو ارجمند درباره درگذشت عارف لرستانی گفت: «من از طرف تمام همکلاسی‌های عارف، ورودی 74 دانشکده تئاتر سخن می‌گویم. عارف، مردترین، مهربان‌ترین و با معرفت‌ترین ما بود. او زیاده‌خواه ‌نبود و بسیار کتاب می‌خواند و همیشه حرف برای گفتن داشت. دیروز که در یزد بودم، خبر رفتن عارف را از همسرش شنیدم و نمی‌دانید با چه حالی توانستم خودم را به اینجا برسانم. عارف برای خودش یلی بود و امروز حتی اساتید او در دانشکده هنر در مراسم او شرکت کرده‌اند. من از طرف سیامک انصاری هم سخن می‌گویم. او حالش خوب نبود و از من خواست تا از طرف او نیز به همه تسلیت بگویم.»

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان