//
کدخبر: ۱۱۸۷۶۷ //

بازیگر زن سرشناس کشف حجاب کرد + عکس

بازیگر سرشناس مصری پس از فریب همسرش در شبکه‌های اجتماعی کشف حجاب کرد.

بازیگر زن سرشناس کشف حجاب کرد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

"حلا شیحة" هنرپیشه زن مشهور اهل مصر، که یک بازیگر محجبه بود، در اقدامی غافلگیرکننده کشف حجاب کرد که این موضوع علاوه بر جنجال در رسانه های و شبکه های اجتماعی، زندگی زناشویی او را نیز به خطر

 بنا بر اعلام مجله اینترنتی "سیدتی" هنرپیشه مذکور 12 سال پیش از دنیای بازیگری خداحافظی و حجاب را پیشه کرد اما اکنون پس از گذشت این همه سال، مجدد قصد بازگشت به سینما  را دارد منتها با ظاهری متفاوت! جالب تر اینکه وی به همه گفت این تصمیم را با رضایت همسرش اتخاذ کرده اما ادعای وی دروغی بیش نبود.

"یوسف هیرسن همسر بازیگر  معروف با تابعیت کانادایی-ایتالیایی که چهار سال قبل از ازدواج با این زن مسلمان شده بود، در این باره گفت: حیلا به بهانه تفریح و استراحت قصد سفر به وطنش را کرد و در آنجا به من گفت می خواهد برقعه خود را از چهره بردارد و بدون آن در انظار حاضر شود اما ماجرا به اینجا ختم نشد زیرا چند روز بعد با یک تماس مرا غافلگیر کرد.

بازیگر نامبرده در تماس تلفنی دومش اعلام کرد غیر از برداشتن برقعه، می خواهد به طور کامل کشف حجاب کند و دوباره پا در دنیای هنرپیشگی بگذارد. این موضوع اصلا برایم قابل درک نیست اگر او بر تصمیم اشتباهش پافشاری کند بدون شک طلاقش می دهم".

گفتنی است؛ حلا شیحا پس از کشف حجاب تصاویر جدیدی از خود در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد که این موضوع با واکنش‌های منفی کاربران مواجه شد.

8466629_913

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان