//
کدخبر: ۴۲۱۵۷۰ //
سریال زخم کاری | زمان پخش سریال زخم کاری 2

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون متول 12 شهریور 1354 در تهران است.

کامبیز دیرباز بازیگر نقش طلوعی در سریال زخم کاری کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه کامبیز دیرباز
به گزارش فرتاک نیوز،

هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز شد.

تحصیلات کامبیز دیرباز:

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر ایرانی

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 12 شهریور سال 1354 در شهر تهران است. کامبیز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. کامبیز دیرباز فارغ التحصیل در رشته ی نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

ماجرای آشنایی و ازدواج کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید:

” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان