//
کدخبر: ۳۸۶۶۲۰ //
رئیس دانشگاه رازی:

جهاد‌تبیین راه مقابله با تحریف از سوی دشمنان است/ ارائه مقالات با نگاه دشمن‌شناسانه جهاد است

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:جهاد‌تبیین راه مقابله با تحریف از سوی دشمنان است.

جهاد‌تبیین راه مقابله با تحریف از سوی دشمنان است/ ارائه مقالات با نگاه دشمن‌شناسانه جهاد است
به گزارش فرتاک نیوز،

 

احمدی رئیس دانشگاه رازی در همایش بین‌المللی جهاد‌تببین (چیستی، راهبردها و راهکارها) که امروز (۲۶ بهمن‌ماه) با حضور اندیشمندانی‌ از کشورهای‌ایران، عراق، لبنان، مصر و پاکستان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: اگر مقالات، طرح‌ها و کتاب‌‌ها با نگاه دشمن‌شناسانه ارائه نشود جهادی شکل نخواهد گرفت.

 رئیس دانشگاه رازی افزود: زمانی جهاد صورت می‌گیرد که باور داشته باشیم دشمن در مقابل ما صف‌آرایی کرده و باید در برابرش صف‌بندی نماییم و تبیین را در برابر تحریف به نمایش بگذاریم.

وی پرداختن به توانایی‌های کشور و استان در بخش‌های مختلف را  نوعی جهاد تبیین دانست و گفت: باید در جهاد تبیین ریزبین باشیم و به موقع عمل نماییم تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.IMG_20230215_122835

احمدی با اشاره به موضوع اغتشاشات اخیر در دانشگاه رازی نیز گفت: دشمنان با تحریف طوری وانمود کردند که ۱۳۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه دستگیر شده‌اند، اما در واقع تعداد دستگیرشدگان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید که به جز یک نفر همگی بعد از ۴۸ ساعت نیز آزاد شدند که این جایگاه تحریف است و اگر غفلت کنیم بازمانده‌ایم.

وی هدف از برگزاری این همایش را جهاد آمیخته با تبیین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم نقشی که در جامعه بر عهده داریم را به درستی انجام دهیم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان