//
کدخبر: ۳۵۴۵۹۶ //
سالار عقیلی | همسر سالار عقیلی | حریر شریعت زاده

تصویر گربه زیبا و گوگولی همسر سالار عقیلی

حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی تصویری از گربه زیبا و گوگولی خودش را منتشر کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت

تصویر گربه زیبا و گوگولی همسر سالار عقیلی
به گزارش فرتاک نیوز،

حریر شریعت‌ زاده (متولد ۱۶ خرداد ۱۳۵۶، تهران) نوازندهٔ ایرانی‌ست. حریر شریعت‌ زاده همسر سالار عقیلی است. سازهای تخصصی حریر شریعت‌ زاده پیانو و دف هستند.

همسر سالار عقیلی

بیوگرافی حریر شریعت زاده

وی از پنج سالگی پیانو را شروع نمود. از کلاس اول راهنمایی تا دوم دبیرستان با اساتیدی چون جواد معروفی، خانم جواهری و خانم فخری ملک پور آموزش دید. سبک استاد محجوبی را فرا گرفت و از آن پس با این سبک ادامه داد.

از خانم پریسا ردیف‌های آوازی را فرا گرفت. وی همچنین در دانشگاه سراسری رشته تغذیه تحصیل نمود و سپس در دانشگاه، تحصیلات موسیقی را هم پشت سر گذاشته‌است. وی یک خواهر و دو برادر دارد. یک برادر و یک خواهر او در آلمان زندگی می‌کنند و برادر دوم ساکن تهران است. پدربزرگ مادری او سیرجانی‌تبار بوده و صدای خوشی داشته‌است. برادری که در ایران زندگی می‌کند به عنوان پزشک کار می‌کند اما تار را نزد استادانی همچون حمید متبسم و طهماسبی آموخته‌است.

همسر سالار عقیلی | حریر شریعت زاده

ازدواج با سالار عقیلی

حریر شریعت زاده دربارهٔ آغاز آشنایی خود با سالار عقیلی می‌گوید:

«در جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۷۳ با او آشنا شدم. با مادرم به عنوان تماشاچی به جشنواره رفته بودم. ساعات زیادی را در آنجا گذرانده بودیم. اعلام شد که گروه حوزهٔ هنری برنامه دارد. ما خسته بودیم. از مادرم خواستم که برویم. از جا بلند شدیم و در حال حرکت به بیرون از سالن بودیم. هنوز از سالن خارج نشده بودیم که گروه حوزهٔ هنری کار خود را آغاز کرد. صدای سالار سالن را پر کرد.

سالار عقیلی و همسرش

ما در جای خود متوقف شدیم. صدای او تمام سالن را حیرت‌زده کرده بود. او جوانی ۱۶ – ۱۷ ساله و ناشناخته بود و این به حیرت جمع می‌افزود. من که ردیف‌های آوازی را نزد خانم پریسا تمام کرده بودم و با سبک‌ها آشنا بودم به مادرم گفتم فکر می‌کنم این خواننده از شاگردان آقای تعریف است. مادرم با تعجب پرسید من از کجا می‌توانم این را بدانم. گفتم از شیوهٔ خواندن او می‌فهمم.

تا آنتراکت صبر کردیم و بعد با او صحبت کردیم. به این شکل آشنایی ما شروع شد. پس از آشنایی بیشتر، همکاری هنری خود را آغاز کردیم. با هم کارهای مختلفی با پیانو انجام دادیم. تا اینکه در سال ۱۳۷۹ با هم ازدواج کردیم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان