//
کدخبر: ۳۳۲۴۳ //

به زودی ایران را ویران خواهیم کرد!

«بریت بارت به مکاتبات شبه نظامیان و هواداران داعش در این گروه دست یافته است...»

به زودی ایران را ویران خواهیم کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

پایگاه آمریکایی بریت بارت (Brietbart)، با انتشار گزارشی تحت عنوان "حامیان داعش: به زودی به سر مار حمله می کنیم و ایران را ویران می کنیم"، مدعی شده است که به متن های رمزگذاری شده داعش درباره ایران دست یافته است.

 

در این  گزارش آمده است:

«شبه نظامیان و هواداران داعش در یک اتاق چت رمزگذاری شده، حمله مرگبار به مجلس ایران و آرامگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی این کشور را جشن گرفتند.

 

بریت بارت به مکاتبات شبه نظامیان و هواداران داعش در این گروه دست یافته است. این گروه در گذشته نیز برای ارتباطات میان اعضای خود، چنین سرویس های اینترنتی را مانند یک توییتر داخلی مورد استفاده قرار می داده است.

 

در این مکاتبات آمده است: "از خداوند به خاطر تسهیل این حمله تشکر می کنیم. ایران سرزمین بدعت ها است. امروز ما به قلب سرزمین آن ها حمله کردیم و به زودی ایران را ویران خواهیم کرد[!]»

 

اما نکته جالب درباره گزارش "بریت بارت" آن است که در میان مکاتباتی که این پایگاه آمریکایی به شبه نظامیان داعش نسبت داده، هر گونه ارتباط آمریکا و عربستان با گروه های تروریستی نیز انکار شده است.

 

در بخشی از این گزارش به نقل از شبه نظامیان داعش آمده است: "آن ها ما را متهم می کنند که عوامل عربستان سعودی و آمریکا هستیم. ما ثابت کرده ایم که عوامل اسلام هستیم."»

20

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان