//
کدخبر: ۳۲۶۴۹ //

تهدیدات ترامپ علیه ایران، رمز تهدیدهای حزب‌الله علیه اسرائیل

نشریه یدیعوت آحرونوت نوشت: تهدیدات جدید دبیرکل حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل، با هدف بی‌اثر کردن و مقابله با گزینه نظامی رئیس جمهور امریکا علیه ایران است.

تهدیدات ترامپ علیه ایران، رمز تهدیدهای حزب‌الله علیه اسرائیل
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه «یدیعوت آحرونوت» چاپ فلسطین اشغالی در مطلبی تحت عنوان «چرا نصرالله دوباره اسرائیل را تهدید می‌کند» به بررسی سخنرانی‌های جدید دبیرکل حزب‌الله لبنان پرداخته و مدعی شد دلیل تهدیدات اخیر آن است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دوباره گزینه نظامی علیه ایران را به روی میز برگردانده است.

 

در ابتدای این یادداشت با اشاره به اتحاد حزب‌الله و تهران آمده است: «او (سید حسن نصرالله) می‌خواهد به اسرائیل نشان دهد که اگر آمریکا یا اسرائیل تصمیم بگیرند در آینده برای ممانعت از هسته‌ای شدن ایران، به این کشور حمله کنند، حزب‌الله توان آن را دارد آسیب وسیعی به جبهه اسرائیلی وارد کمد، یا حتی به آن تهاجم زمینی کند (علاوه بر ضد حمله ایران به اسرائیل)».

 

یدیعوت آحرونوت با اذعان به اینکه نصرالله یک استراتژیست پیچیده است، نوشت: «دولت اسد با حمایت‌های روسیه، ایران و حزب‌الله توانسته موقتا پابرجا بماند... حزب‌الله نیز درحال احیای قوای بازدارندگی خود علیه اسرائیل است. ساختار امنیتی آمریکا نیز ایران را یک کشور تحریک‌کننده و خطرناک می‌دانند».

 

این نشریه سفر مقامات آمریکایی به مکان‌های مختلف در دنیا (کره جنوبی، عربستان، اسرائیل و نشست ناتو) را پیامی به متحدانش درخصوص حمایت از آنها در برابر ایران، توصیف کرده و افزود تهدیدات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل نیز برای بی‌اثر کردن این اقدامات است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان