//
کدخبر: ۷۳۰ //

همکاری بهزاد عبدی با وحید تاج/ «خنیاگران مهر» کنسرت می دهند

گروه موسیقی «خنیاگران مهر» به آهنگسازی بهزاد عبدی، خوانندگی وحید تاج و سرپرستی نیوشا بریمانی در سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه می‌رود.

همکاری بهزاد عبدی با وحید تاج/ «خنیاگران مهر» کنسرت می دهند

گروه خنیاگران مهر که پیش‌ از این در فستیوال «امهایاستان» ارمنستان حضوری موفق داشت، این بار با اجرای آثاری به خوانندگی وحید تاج ساعت ۲۱:۳۰  روز پنج‌شنبه ۲۳ دی ماه تازه ترین کنسرت خود طی برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

خوشه‌چین، بشنو از نی، در محاصره، از یاد رفته، حیرانی، طرحی نو، سخن عشق  و رسوای دل در مایه‌های نوا، دشتی، اصفهان، شوشتری، ماهور  قطعاتی هستند که در این کنسرت به خوانندگی وحید تاج اجرا می شود.

نگین زاده وکیلی قیچک باس، شیدا قاضی نی، صدا سدیفی قانون، رخساره رستمی عود، هیلا فیض پور تار، بهاره حیدری بم تار، ترگل خلیقی تار و رباب، عسل ملک‌زاده دف و دایره، مهرناز دبیری زاده تنبک و سازهای کوبه‌ای، شیما شاه‌محمدی و نازنین روستا قیچک آلتو، بانوان نوازنده گروه «خنیاگران مهر» هستند که قرار است به سرپرستی نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه به هنرنمایی بپردازند.

گروه موسیقی «خنیاگران مهر»خردادماه سال ١٣٩٥ به آهنگسازی بهزاد عبدی و متشکل از  بانوان نوازنده‌ سازهای ایرانی به سرپرستی نیوشا بریمانی تشکیل و ثبت  شد. اولین کنسرت این گروه در مردادماه همان سال به خوانندگی محمد معتمدی روی صحنه رفت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. این گروه در فستیوال «امهایاستان» ارمنستان حضوری موفق داشت که مدال فستیوال را از وزیر فرهنگ آن کشور دریافت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان