//
کدخبر: ۹۲۸۴۲ //

پاسخ دندان‌شکن ایرانی ها به اظهارات ترامپ

راهپیمایی سراسری مردم ایران بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و مردم خواستار پاسخ قاطع مسؤولان به اظهارات سخیف و توهین بی‌شرمانه رئیس جمهور آمریکا شدند.

پاسخ دندان‌شکن ایرانی ها به اظهارات ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

 در پی خروج ترامپ از برجام و اظهارات سخیفانه رئیس جمهور آمریکا درباره ملت ایران و وارد آوردن اتهامات واهی به ایران، مقام معظم رهبری چه زیبا پاسخ لفاظی‌های ترامپ را با جمله « آقای ترامپ هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید» دادند.

اما این پایان ماجرا نبود و نمازگزان جمعه امروز بعد از اقامه نماز، با راهپیمایی میلیونی، پاسخ دندان‌شکنی به رئیس جمهور آمریکا دادند که تا ابد فراموش نکند و در ذهنش بماند.

* فریاد نمازگزاران مشهدی بر سر عهدشکنان بین‌المللی

مردم مشهد به دنبال توهین و تهدید رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران و خروج از برجام پس از اقامه نماز وحدت‌آفرین جمعه این شهر، راهپیمایی کردند.

نمازگزاران مشهدی با در دست داشتن پلاکاردهایی، انزجار خود را از اقدامات خصمانه ایالت متحده ابراز داشته و بر مقاومت مردم مسلمان ایران اسلامی در مقابل ظلم و زورگویی مستکبران تأکید کردند.

مردم مشهد با سردادن شعارهای «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود از رهبر معظم انقلاب و ایستادگی امت اسلامی را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی، بیانیه راهپیمایان نمازگزار سراسر کشور قرائت شد که در آن به بی‌اعتمادی نسبت به سه کشور اروپایی و التزام عملی به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأکید شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان