//
کدخبر: ۳۸۲۹۱۲ //

فیلتر گوگل‌پلی و امنیت از دسته رفته امنیت کاربران؛ شل‌کن، سفت‌کن فیلترینگ چه بر سر کاربر می‌آورد؟

دسترسی به گوگل پلی استور برای هر دستگاه اندرویدی یک نیاز ضروری و پایه‌ای محسوب می شود که اگر این دسترسی فراهم نشود حتی امنیت کاربران به خطر خواهد افتاد.

 فیلتر گوگل‌پلی و امنیت از دسته رفته امنیت کاربران؛ شل‌کن، سفت‌کن فیلترینگ چه بر سر کاربر می‌آورد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه خراسان در گزارشی از «شل‌کن، سفت‌کن فیلترینگ» گلایه کرده و با تاکید بر اینکه گوگل‌پلی نرم‌افزار ضروری برای کاربران است هشدار داده اگر دسترسی به آن فراهم نشود امنیت کاربران به خطر می‌افتد.

در حالی که از عصر روز دوشنبه به ناگاه بسیاری از کاربران از رفع فیلتر گوگل پلی خبر دادند، با این حال بررسی‌های بیشتر از بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد که رفع محدودیت این پلتفرم یک اختلال در فیلترینگ بوده است. انتظار می‌رفت که رفع فیلتر گوگل پلی استور اختلال نباشد و اجازه دسترسی کاربران اندروید به یکی از ضروری‌ترین نیازهای دستگاه‌هایشان، دوباره ممکن شده باشد. 

خراسان در ادامه هشدار داد: گوگل پلی استور فروشگاه نرم افزاری سیستم عامل اندروید است که می‌توانید بازی و نرم افزارهای خود را از آن دانلود کنید و آن‌ها را به روز نگه دارید. دسترسی به گوگل پلی استور برای هر دستگاه اندرویدی یک نیاز ضروری و پایه‌ای محسوب می شود که اگر این دسترسی فراهم نشود حتی امنیت کاربران به خطر خواهد افتاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان