//
کدخبر: ۳۷۲۹۷۹ //
سردبیر فرتاک نیوز در واکنش به انتشار عکس های وزیر راه و شهرسازی و همسرش :

اصالت عکس ها تایید شود، رستم قاسمی صلاحیت وزارت ندارد

سردبیر فرتاک نیوز به انتشار عکس های خانوادگی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان داد.

اصالت عکس ها تایید شود، رستم قاسمی صلاحیت وزارت ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر دارستانی سردبیر فرتاک نیوز در واکنش به اظهارات جعفری مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، گفت: بله انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی، اخلاقی نیست ولی وقتی پای وزیر جمهوری اسلامی به میان می‌آید و می‌بینیم که در طی دو ماه گذشته در خصوص حجاب چه اعتراضاتی را در کشور  شاهد بوده‌ایم و خون بسیاری در این زمینه ریخته شده است، آن وقت است که متوجه می‌شویم اگر اصالت عکس‌های منتشر شده تایید بشود، آقای رستم قاسمی صلاحیت نشستن برمسند وزارت راه و شهرسازی را ندارد.

سردبیر فرتاک نیوز در ادامه گفت: وقتی خانواده وزیر منتسب به نظام جمهوری اسلامی نمی‌توانند  حجاب را رعایت کنند، چگونه می‌توان حجاب را به مردم تحمیل نمود و در صورت اعتراض، با آنها برخورد قهریه صورت بگیرد؟!

نادر دارستانی افزود : منتظر برخورد دولت و شخص آقای رئیس جمهور و واکنش مجلس شورای اسلامی با وزیری هستیم که معیارهای اخلاقی و اسلامی را زیر پا گذاشته است.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: این که فکر کنیم تنها مردم باید رعایت تمامی موارد را داشته باشند و دولتمردان و خانواده‌هایشان مصون از هر اقدام خلاف قانون، عرف و اخلاقی می‌باشند، خطاست و در صورت تایید اصلت تصاویر ، برخورد قاطع با وزیر راه و شهرسازی و عزل او از وزارت می‌تواند خط بطلانی بر بی قانونی‌ها و بی‌اخلاقی‌های مسئولان و خانواده‌هایشان باشد.

واکنش مشاور و رئیس دفتر وزیر به تصاویر منتشر شده

علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به تصاویری که اخیرا از قاسمی در فضای مجازی منتشر شده، واکنش نشان داد.جعفری در صفحه توییتری خود نوشت: صرف‌نظر از اصالت عکسها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌مال نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۹۷۹ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    سردبیر فرتاک نیوز ک تازه سایتت و اسمت رو دیدم
    چ اشکالی داره ک فردی تو محیط خصوصی و خانوادگی خودش یا بقولی چهار دیو اری و اختیاری بخواد اینجوری بگرده؟ زن و بچه خودت تو خونت با چادر و مانتو شلوار م یگردن؟ اونی ک این عکسارو لو داده بر فرض اصالت عکس‌ها اقدام غیر انسانی کرده. اگه ایشون زن این بنده خدا یا دخترش باشه کجای این قضیه ایراد داره؟ هر چند وزیرم باشه، ن خود رئیس جمهورش باشه. جوابتون رو خواس تارم.

  • ناشناس

    اصالت عکسها! یعنی هنوز شک داری؟خدا خیرت بده هنوز فرق عکس فتوشاپی و اصل رو نمیدون ی؟

  • بهزاد

    صرفا اصالت تصویر شرط نیست. باید دید این عکس از مکان خصوصی ولو اجاره‌ای گرفته شده و یا به غیر از آقای قاسمی مرد دیگری که «نامحرم» تلقی شود هم حضور دارد؟

  • ناشناس

    آره یه پست بهتری میگیره

  • ناشناس

    نیازی به برخورد نیست با این عکس بهتر است پایان حجاب رو رسما اعلام کنند

  • ناشناس

    به نظر من اگر این عکسها حقیقت داشته باشد ایشون لیاقت وزیری را ندارد باید با احتر ام او را کنار بگذا رند و فرد لایقی جای ا یشان خدمت کند>

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان