//
کدخبر: ۲۹۴۴۶۳ //

سخنگوی سپاه پاسداران: ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل چهره حاکمانشان را افشا تر می‌کند

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروز اگر صهیونیست‌ها به هر نقطه‌ای از جغرافیای جهان اسلام تجاوز کنند با انبوهی از جوانان شیفته و عاشق دفاع از مبنای اسلامی روبرو می‌شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران: ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل چهره حاکمانشان را افشا تر می‌کند

سردار رمضان شریف ظهر شنبه در جوار مزار سردار شهید سلیمانی به خبرنگاران اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی همواره از حضور در رسانه و رسانه‌ای شدن پرهیز می‌کرد و شاید دلیل عمده‌اش این بود که می‌خواست کارش را مخلصانه انجام دهد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: تعبیر سردار سلیمانی این بود که خداوند باید کارهای ما را ببیند؛ این سردار دلاور جهان اسلام تلاش داشت که اگر کاری صورت می گرد به نام دیگران و عمدتاً به نام شهیدان ثبت شود.

سردار شریف گفت: حاج قاسم همواره توصیه می‌کرد که همه اقدامات ثمره خون شهداست و اگر قرار است چهره سازی صورت گیرد باید از چهره منور شهدا باشد.

وی گفت: در این سه چهار سال اخیر به دلیل حضور گسترده‌ای که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت پیدا کرده بود، حضورش در میادین مختلف به ویژه از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی رسانه‌ای شد.

سردار شریف با اشاره به اینکه هرگز سراغ ندارید که سردار سلیمانی یک کنفرانس خبری تشکیل داده باشد یا در جمع خبرنگاران صحبت کرده باشد، افزود: ایشان تنها فرمانده ای بود که هیچ کنفرانس خبری برگزار نکرد.

وی گفت: به برکت آن اخلاص، شجاعت، درایت و تأثیرگذاری و کارآمدی سردار سلیمانی در نابودسازی طراحی‌های دشمن و انس و الفت خالصانه ای که با توده‌های مردم داشت، خداوند به او عزت و آبرو داد.

عزت سردار سلیمانی به سرمایه‌ای نرم افزاری قدرتمند تبدیل شده است

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز این عزت و آبرو یک سرمایه نرم افزاری بزرگی برای حامیان انقلاب اسلامی است که بتوانند راه این شهید سرافراز را در ناکام کردن توطئه‌های دشمن ادامه دهند و برای سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی و آزادسازی قدس شریف از این سرمایه نرم افزاری قدرتمند بهره مند شوند.

وی با اشاره به تعبیر بسیار معنادار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «سردار سلیمانی قهرمان ملی ملت ایران و قهرمان امت اسلامی است»، گفت: شاید در طول ۴۰ سال گذشته چنین تعبیری از امامین انقلاب ندیده بودیم؛ این فرمایش رهبری دقیقاً بیان کننده جایگاه و کاریست که سردار سلیمانی در احیای امت اسلامی برای مقابله با دشمن انجام داده است.

سردار شریف با اشاره به اعتماد به نفسی که سردار سلیمانی ایجاد کرده است، افزود: حاج قاسم پتانسیل قدرتمندی ایجاد کرد که از ظرفیت نیروهای مذهبی و متدین امت اسلامی برای مقابله با دشمن، جلوگیری از تحقیر امت اسلامی، جلوگیری از غارت و چپاول کشورهای اسلامی و جلوگیری از ایجاد تفرقه بین امت اسلامی (که منشأ آن رژیم صهیونیستی است) استفاده شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تبیین مکتب حاج قاسم گفت: مکتب حاج قاسم می‌تواند الگوی مناسبی بری جوانان ایرانی، امت اسلامی و همه آزادگان جهان باشد.

سردار شریف گفت: در یک اقدام بدیع و ۱۰۰ درصد ابتکاری از حضور و مشارکت مردم در دفاع مقدس استفاده شد؛ به این گونه که در استان‌های کشور یک شخیصت شاخص تعداد زیادی از رزمندگان و مدافعین کشور را در قالب تیپ، لشکر و گردان برای مقابله با تجاوزات صدام بسیج می‌کرد. سردار سلیمانی بعد از دفاع مقدس همین مدل را در یک اشل بزرگ‌تر در دنیای اسلام پیاده کرد.

وی گفت: وقتی سوری، عراقی، لبنایی، افغانی، پاکستانی و ایرانی در کنار هم در سرزمین سوریه برای مقابله با داعش می‌جنگند یک پیام قدرتمند نرم افزاری برای دشمن مخابره می‌شود و آن این است که امت اسلامی بیدار شده و یک خون جدید در تار و پور امت اسلامی دمیده شده است.

سردار شریف بیان کرد: امروز اگر صهیونیست‌ها به هر نقطه‌ای از جغرافیای جهان اسلام تجاوز کنند با انبوهی از جوانان شیفته و عاشق دفاع از مبنای اسلامی روبرو می‌شوند؛ امیدواریم همین پتانسیل در مکتب سلیمانی و یاران سلیمانی و فرماندهان تربیت شده توسط حاج قاسم مقدمه آزادسازی قدس شریف را ایجاد کند.

ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل چهره حاکمانشان را افشا تر می‌کند

وی در خصوص ارتباط برخی کشورهای عربی با اسرائیل گفت: کسانی که این کار را انجام می‌دهند در گذشته هم ارتباط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشته‌اند و این مساله جدیدی نیست و امروز شاید به دلیل نیازی که نتیاهو دارد و نیازی که ترامپ داشت این روابط را علنی کردند.

سردار شریف تاکید کرد: امت اسامی و توده عمده مردم همین کشورها دیگر به آنها وقعی نمی نهند و می‌دانند حاکمان آنها چه می‌کنند. اینها هم مثل سایر خائنین جهان عرب در نزد ملت‌هایشان خار و خفیف خواهند شد.

سردار شریف گفت: رو شدن ارتباط حاکمان برخی کشورهای عربی با صهیونست ها چهره‌شان را افشا تر می‌کند و همین کار هم پتانسیل بیشتری برای مصمم شدن امت اسلامی برای مبارزه با صهیونیست هاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان