//
کدخبر: ۷۰۶۱۰ //

لاغری به آسانی آب خوردن

بعضی از افراد حتی با آب خوردن هم چاق می شوند، اما برعکس این قضیه هم صادق است، یعنی با آب خوردن می توان لاغر شد. می پرسید چطور؟ این مطلب را بخوانید.

 لاغری به آسانی آب خوردن

مزایای مصرف آب برای مغز

زمانی که به مدت ۳۰ روز تنها از آب استفاده می‌کنید، بر اساس مطالعات انجام شده مغز سریع‌تر واکنش نشان می‌دهد. از آنجایی که مغز برای انجام موثر فعالیت‌های خود به اکسیژن زیادی نیاز دارد و آب نیز یکی از منابع عالی اکسیژن است، قدرت مغزی نیز افزایش پیدا می‌کند. همین امر موجب می‌شود بهتر فکر کنید و تمرکز عالی بر روی کارهای خود داشته باشید. همچنین این موارد به شما کمک می‌کند مشتاق ، باهوش و سریع باشید. خوردن ۸ تا ۱۰ لیوان آب در روز می‌تواند عملکرد شناختی شما را به اندازه ۳۰ ٪ بهبود ببخشد.

 

مزایای مصرف آب برای لاغری

زمانی که به مدت ۳۰ روز تنها آب مصرف می‌کنید، بدن شما مواد سمی مضر و ضایعات را از اندام‌های حیاتی پاک می‌کند. همین امر موجب می‌شود بدن پاکسازی شود و چربی اضافی آب گردد. در ابتدا افزایش وزن اندک می‌تواند باعث نگرانی افراد شود اما با گذشت زمان بدن شروع به کاهش وزن می‌کند. مصرف آب در یک دوره منظم می‌تواند به مدیریت وزن شما کمک کند. نوشیدن یک الی دو لیوان آب قبل از هر وعده غذایی به کاهش وزن افراد کمک بسزایی خواهد کرد.

 

قبل از اجرا چه باید بکنید

1ـ از سه روز قبل از رژیم آب، هم پیش از صبحانه، هم قبل از خواب، دو قاشق غذاخوری خاکشیر با 1 قاشق مربّاخوری عسل و پنج قاشق عرق سه دانه ی شفا در 1 لیوان آب گرم بنوشید.

2ـ روز سوم، نهار و شام، فقط سوپ بدون نان بخورید.

3ـ قبل از خواب، مسهلی قوی مانند: سقز خام ( قابل تهیّه در شفای کردستان ) 1 قاشق غذاخوری، یا یک شیشه ی معمولی روغن کرچک خوراکی،و یا دمکرده سنا و گلسرخ و عنّاب ( 10، 20، 30 گرم ) با 2 لیوان آب، میل کنید؛ تا روده‌ها کاملاً پاک شود و بعداً دچار پیچ روده‌ها نشوید.

 

آغاز مراحل کار

1ـ آزمایش خون و ادرار، قبل از رژیم، در هفته سوم، و دو هفته بعد از اتمام رژیم. و کنترل دمای بدن، نبض و فشار خون تحت نظر پزشک.

 

2ـ به جز موارد حادّ مانند سرطانها، هپاتیت، ایدز و... بهتر است ـ تدریجی ـ رژیم بگیرید و از 3 روز آغاز کنید و یک هفته ی بعد طبق دستور بعد از رژیم، غذا بخورید. بعداً 5 ـ 6 روز و دو هفته غذا، سپس: 9 روز و سه هفته غذا و بعد: 13 روز و 4 هفته غذا؛ و سرانجام به تناسب نیاز و تا دفع کامل سموم، ادامه تا حصول نتیجه نهایی؛ و مشاهده اتفاقات شگفت انگیز در جسم و روان: آرامش درونی، تا پایان دردها، جوانتر شدن، رشد مجّدد موی ریخته شده و رفع سفیدی زودرس، و رقّت قلب و تسلّط بر نفس و صدها فایده ی عجیب دیگر.

 

پس از آن، زبان از سفید شدن کامل، به قرمز شدن کامل، به قرمز شدن کامل می‌گردد و دیگر، لازم نیست رژیم یک لحظه هم ادامه یابد.

 

4ـ در تقویم سررسید ( یا دختری مناسب با ذکر تاریخ ) تمام حالات جسمی و روحی و ساعات خواب و بیداری خود را یاداشت کنید و با پژشک خود ـ که آگاه بر این رژیم باشد ـ در میان بگذارید.

 

5ـ چون، کمی دمای بدن، ممکن است پائین آید، لباس مناسب فصل و حال خود، بپوشید. بستن شال یا کمربند، احساس گرسنگی و ضعف را کم می‌کند و برای برگشتن شکم به حالت سالم و اندام متناسب، مفید است امّا نباید خیلی سفت، بسته شود.

6ـ تفاوت رژیم در چاق و لاغر و فشار بالا و پائین خون:

- در لاغرها، از روز اول، 2 تا 4 قاشق غذاخوری عسل زلال، با آب مصرفی طول روز قاطی شود.

- در وزن عادی ( استاندارد ) از روز دوم 2 قاشق مربّاخوری ( جدول وزن هاریسون، پیوست است).

- در چاقی 10 ـ 15 کیلو، تا سه روز فقط آب، و بعد مانند وزن استاندارد.

- 15 ـ 25 کیلو، تا 5 ـ 6 روز آب، و بعد مصرف عسل کمتر از وزن استاندارد

 

- بیش از 25 کیلو، عسل ممنوع است مگر در افت فشار، که در همه ی وزن ها، به مقدار نیاز برای عادی شدن فشار، لازم است + عرق نعنا، که برای متعادل کردن فشار، مصرف میشود.

«... فیه شِفاء للناس...» عسل خالص، با داشتن پتاسیم، اجازه ی رشد میکروبها را نمی دهد و اسید فرمیک آن، ضّد میکروب است و حاوی انواع ریز مغزیها

و ویتامین ها، املاح مفید و مانع اختلال در کارکرد مغز، ولی مصرف زیاد آن ـ با وجود نخوردن غذا ـ موجب ذخیره چربی در بدن است.

 

دستوراتی که باید رعایت کنید

1ـ مصرف آب؛ هر ساعت بیداری، در تابستان، 1 لیوان و در زمستان بیش از نصف لیوان ـ جرعه جرعه ـ بنوشید. یک بار آب جوشیده ی سرد شده،ویک بار آب معمولی.

2ـ خواب: بیش از 8 ـ 9 ساعت نباید بخوابید. با تنفس عمیق و آرام هوای تازه و سالم، و تغییر حالت، خواب آلودگی احتمالی را از خود، دور کنید.

3ـ آب درمانی پنج دوره دارد:

1ـ 6 روز اوّل، سخت ترین دوران رژیم است که خون از مواد کهنه پاک می‌شود و بدن در تحولی تازه است.

2ـ 6 تا 12، چرک‌ها و کلیسیم اضافی و غیره قابل جذب از بدن، برطرف، شوره ی سر به کلّی و زخم معده و ریزش مو نمی ماند.

3ـ 12 تا 21، قلب و عروق، پاک می‌شود.

4ـ 21 تا 30، راحت ترین روزهای درمان است و پاکسازی‌ها از هر سو، ادامه دارد.

5ـ 30 تا 40، ( و نهایتاً 45)، آخرین پس مانده های هر نوع عوامل بیماری زا، از بدن ریخته می‌شود + تنفّر از غذا.

 

3ـ کار روزانه را انجام دهید. امّا از تحرّک شدید بدنی و کار سخت فکری، خودداری کنید. و در صورت لزوم، با شربت عسل، نبض و فشار را عادی نگه دارید. در هفته چهارم، کار کمتر شود و در روزهای آخر رژیم، تا حدّ استراحت کامل کاری، و فقط با حرکات لازم روزمّره زندگی و دید و بازدید و... که بلامانع است.

4ـ شستن دهان: پیش از نوشیدن آب، دهان را بشوئید و روزی دوبار مسواک نرم بزنید.و هر شب 20 قطره ایرال ویکس در نصف لیوان چای غلیظ + یک سوم قاشق چایخوری نمک، مضمضه و تف کنید.

5ـ تنفیه: از روز دوم تا پنجم، صبح و شب، هر بار با 5/1 لیترآب نیمگرم ( ولرم: در حدّ دمای بدن یا 2 ـ 3 درجه بیشتر ) با لعاب گل ختمی : هر بار حدود 5 تا 10گرم جوشانده و صاف شده و قاطی با آب تنفیه که هم روده‌ها پاک شود و شکم درد نگیرد؛ هم مقادیری آب از آن طریق، جذب شود.

6ـ تخلیه معده: در طول رژیم، هر پنج روز یکبار، با نوشیدن یک جای یک لیتر ( 4 لیوان استاندارد ) آب نیمگرم، و 5 دقیقه دویدن در جا، استفراغ کنید. اگر نشد، انگشت یا پرتمیز مرغ در گلو فرو کنید. اگر نشد، دوباره یک لیتر آب گرم + 1 قاشق چای خوری نمک محلول در آن، بنوشید و چند دقیقه بدوید.

7ـ حمّام ملایم: یک روز در میان، آب ولرم، حمّام کنید. تعریق زیاد با آب داغ، سونا یا ورزش و... در این رژیم، ممنوع است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: الودکتر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان