//
کدخبر: ۶۴۲۱۷ //

ارتباط جالب اندازه انگشتان دست و استعدادهای بالقوه در افراد!

انگشت‌ها در افراد مختلف سایز و اشکال متفاوتی دارند. شاید خیلی از افراد با این پرسش مواجه شده باشند که علت این همه تفاوت در اندازه انگشتان دست چیست و آیا این تفاوت ها می تواند منشا تفاوت‌های شخصیتی و روانی باشد؟

ارتباط جالب اندازه انگشتان دست و استعدادهای بالقوه در افراد!
به گزارش فرتاک نیوز،

به تازگی تحقیقات جالبی مبنی بر ارتباط اندازه انگشت اشاره و انگشت حلقه انجام شده است. همانطور که می دانید این دو انگشت تقریبا هم اندازه اند و در برخی افراد نیز انگشت اشاره کمی کوتاه تر از انگشت حلقه است. با ما با نتایج این تحقیق که توسط دکتر Jim Golby و دکتر Jennifer Meggs در دانشگاه Teesside درباره اندازه انگشتان دست انجام شده همراه باشید!

 

انگشت‌ها در افراد مختلف سایز و اشکال متفاوتی دارند. شاید خیلی از افراد با این پرسش مواجه شده باشند که علت این همه تفاوت در اندازه انگشتان دست چیست و آیا این تفاوت ها می تواند منشا تفاوت‌های شخصیتی و روانی باشد؟ به تازگی تحقیقات جالبی مبنی بر ارتباط اندازه انگشت اشاره و انگشت حلقه انجام شده است. همانطور که می دانید این دو انگشت تقریبا هم اندازه اند و در برخی افراد نیز انگشت اشاره کمی کوتاه تر از انگشت حلقه است. این تحقیق جالب به نتیجه جالب تری منجر شده است.

 

images-3

ارتباط انگشت اشاره و حلقه!

اندازه انگشتان دست

تحقیقات نشان داده که ارتباط انگشت ۲ و ۴ می تواند وجود پتانسیل موفقیت های ورزشی را در افراد توجیه کند. سخت کوشی ذهنی و استعدادهای ورزشی می تواند از لحاظ بیولوژیکی تعیین شود!

 

علت کوتاه بودن بیش از اندازه انگشت اشاره نسبت به انگشت حلقه در برخی افراد را دانشمندان به حضور تستوسترون در دوران جنینی فرد در رحم مادر نسبت می دهند.

 

همچنین در این تحقیق به بررسی ارتباط انگشت ۲ و ۴ و میزان سخت کوشی ذهنی، خوش بینی، پرخاشگری و عملکرد افراد نیز پرداخته شده است.

 

۶۷ شرکت کننده با سایز انگشت های اندازه گیره شده، پرسش نامه‌هایی را تکمیل کردند که در این میان افرادی که سایز انگشت اشاره آن ها بسیار کوچکتر از انگشت حلقه بود موفقی های ورزشی و حتی استعداد های ورزشی بیشتری داشتند! دکتر گلبی در خصوص این نتیجه چنین توضیح می دهد که میزان سطوح تستوسترون قبل از تولد احتمالا باعث ایجاد سخت کوشی ذهنی و خوش بینی و در نهایت بروز استعداد های ورزشی در این افراد شده است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نت نوشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان