//
کدخبر: ۴۵۵۲۷۱ //

ذوب چربی‌های شکم و پهلو با زنجبیل: راز تناسب اندام در یک ادویه شگفت‌انگیز!

چربی‌های شکم و پهلو نه تنها از نظر زیبایی ظاهری ناخوشایند هستند، بلکه می‌توانند برای سلامتی نیز مضر باشند. زنجبیل، ادویه‌ای محبوب با خواص بی‌نظیر، می‌تواند به شما در کاهش این چربی‌ها و رسیدن به تناسب اندام کمک کند. در این مقاله، به بررسی طریقه مصرف زنجبیل برای لاغری شکم و پهلو و بهترین زمان مصرف آن می‌پردازیم.

ذوب چربی‌های شکم و پهلو با زنجبیل: راز تناسب اندام در یک ادویه شگفت‌انگیز!
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا شلوار جین مورد علاقه شما دیگر مناسب شما نیست؟ دیدن افزایش وزن خود می تواند ناامید کننده تر از آن چیزی باشد که می توانید پیش بینی یا فکر کنید. اما آیا متوجه شدید که رفتن به باشگاه یا انجام حرکات یوگا کافی نیست؟

کل روند کاهش وزن شما به شدت تحت تاثیر رژیم غذایی شما است. امروز قصد داریم در مورد 5 نوشیدنی مغذی از این قبیل صحبت کنیم که ممکن است برای خلاص شدن از شر چربی های شکمی که تکان نمی خورد، در برنامه روزانه خود بگنجانید.

معجزه زنجبیل برای لاغری

قرن هاست که زنجبیل به دلیل خواص گوارشی اش به معجزه لاغری شناخته شده است. مصرف آب زنجبیل با معده خالی می تواند تولید آنزیم های گوارشی را تحریک کرده و به هضم بهتر در طول روز کمک کند. به کاهش سوء هاضمه، نفخ و سایر ناراحتی های گوارشی کمک می کند.

برای کسانی که در قصد کاهش وزن دارند، زنجبیل می تواند یک انتخاب ارزشمند باشد. مصرف این گیاه ارزشمند به افزایش متابولیسم و افزایش فرآیندهای چربی سوزی معروف است. علاوه بر این، به کنترل اشتها، جلوگیری از پرخوری و تقویت احساس سیری کمک می کند.

طریقه مصرف زنجبیل برای لاغری

ساده ترین طریقه مصرف زنجبیل برای لاغری، نوشیدن آب آن است. به این منظور یک ظرف بردارید. با اضافه کردن یک فنجان آب آن را به جوش بیاورید. حالا مقداری زنجبیل را چند قسمت کرده و به آب اضافه کنید. چند دقیقه زمان دهید تا بجوشد. بعد از اینکه آن را به دمای محیط رساندید، شعله را خاموش کنید. آن را با صافی بنوشید و با معده خالی مصرف کنید.

شما می توانید زنجبیل تازه رنده شده را به بسیاری از غذاها اضافه کنید تا مقداری زینگ و برخی از مزایای احتمالی کاهش وزن را فراهم کنید. زنجبیل تازه یک طعم دهنده رایج در غذاهای آسیایی است.

روش دیگر مصرف زنجبیل استفاده از پودر زنجبیل است. می توانید آن را به وعده های غذایی یا اسموتی های خود اضافه کنید. این یک ماده همه کاره است که می تواند طعم غذاهای شما را افزایش دهد و در عین حال مزایای کاهش وزن را نیز به همراه داشته باشد.

طریقه مصرف زنجبیل برای لاغری

طرز تهیه چای زنجبیل برای لاغری

یک تابه را بردارید، آن را با یک فنجان آب پر کنید و آن را گرم کنید. حالا مقداری زنجبیل له شده اضافه کنید و بگذارید این نوشیدنی کمی بجوشد. بعد از مدتی برگ های چای سیاه را اضافه کرده و به درستی دم کنید. این چای را برای کاهش وزن به صورت ساده یا با چند قطره عسل و مقداری کلوچه جو دوسر میل کنید.

بهترین زمان خوردن دمنوش زنجبیل برای لاغری

بهترین زمان خوردن دمنوش زنجبیل برای لاغری به صورت ناشتا و هنگام صبح است. دمنوش زنجبیل با کاهش اشتها، ایجاد احساس سیری و افزایش سطح متابولیسم به لاغری کمک می‌کند.

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

اگر دارای چربی شکم هستید و قصد لاغری شکم و پهلو با زنجبیل را دارید، یک روش ساده و موثر برای این کار وجود دارد. مقداری زنجبیل را له کنید و به همراه مقداری آب لیمو به شیشه مخلوط کن اضافه کنید . دقت کنید که ظرف همزن را با آب پر کنید. پس از صاف کردن نوشیدنی، مقداری عسل به آن اضافه کنید. این نوشیدنی را ابتدای روز و بدون غذا مصرف کنید.

همانطور که می‌دانید چای سبز یکی از محبوب ترین دمنوش‌ها برای کاهش وزن است. به سادگی افزودن مقداری آب زنجبیل باعث بهبود عملکرد آن در کاهش چربی‌های سرسخت شکم می شود. چند قطره عسل نیز می تواند برای بهبود طعم اضافه شود. با این حال، باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم استفاده شود.

خوردن زنجبیل ناشتا

خوردن زنجبیل ناشنا یکی از بهترین روش‌های کاهش وزن است. به این علت که زنجبیل باعث تحریک سوخت و ساز بدن شده، در هضم بهتر غذا موثر است و با پایین آوردن میزان کورتیزول به افزایش انرژی کمک می‌کند.

یکی از ساده ترین ترکیبات زنجبیل برای مصرف ناشتا، ترکیب زنجبیل، لیمو ترش و نمک است که با میل کردن آن پیش از غذا، از میزان اشتهای شما کاسته می‌شود.

همچنین ترکیب زنجبیل و برخی از سبزیجات، یکی از بهترین نوشیدنی های صبحگاهی برای کاهش سریع چربی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تکه های خیار، زنجبیل، ساقه های کرفس، برگ گشنیز، آب لیمو و کمی نمک صورتی را در مخلوط کن ترکیب کنید. همه چیز را کاملاً مخلوط کنید. حالا آن را صاف کرده و در شیشه های کوچک شیشه ای بریزید و هر روز صبح با یک لیوان آب میل کنید.

دارچین و زنجبیل برای لاغری

دارچین و زنجبیل برای لاغری

ترکیب دارچین و زنجبیل برای لاغری، با افزایش تاثیر زنجبیل در کاهش وزن می‌شود، زیرا وجود دارچین به تحریک بیشتر چربی سوزی کمک می‌کند. تهیه چای تهیه شده از دارچین و زنجبیل باعث کاهش اشتها شده و با داشتن سطح بالایی از فیبر، موجب احساس سیری می‌شود.

برای تهیه این دمنوش مقدار زنجبیل را با یک قاشق غذاخوری در ظرفی حاوی آب بریزید و روی حرارت قرار داده و اجازه بدهید تا به 5 تا 10 دقیقه بجوشد و دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و میل کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان