//
کدخبر: ۳۸۷۷۷۰ //

آخرین وضعیت کرونا در کشور؛ شناسایی ۵۲ مبتلای جدید و ۴ فوتی

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، شمار جانباختگان این بیماری از آغاز شیوع تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۸۲۸ نفر افزایش یافت.

آخرین وضعیت کرونا در کشور؛ شناسایی ۵۲ مبتلای جدید و ۴ فوتی
به گزارش فرتاک نیوز،

از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۶۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۸۲۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۹۶۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۴۴۸ دُز رسید.

همچنین از دیروز تا امروز (چهارم اسفند ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.

️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۳۹ هزار و ۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۲۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد اما یک شهر در وضعیت نارنجی، ۹۰ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان