//
کدخبر: ۴۵۱۹۰۴ //

فال راز | فال راز جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز | فال راز جمعه 10 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

تو افکار غالبی را که در ضمیر خودآگاهت حفظ کرده ای، خواه این افکار آگاهانه باشد یا غیر آگاهانه، جذب می کنی.

مایکل برنارد بک ویث

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

یادت باشه قرار نیست تو بار مشکلاتو به دوش بکشی... قرار نیست تو با مشکلات بجنگیی ... فقط درخواست کن و بارتو بسپار به خدا ... وظیفه تو شادی و لذت بردن از زندگیه ... وایسا کنار و ببین خدا و کائنات چه جوری همه چیزو طبق خواستت مهیا میکنه !

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند!

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

انیشتن به ما گفت زمان صرفا یک توهم است. وقتی بفهمید و بپذیرید که زمان وجود ندارد، می توانید ببینید که هر آنچه در آینده می خواهید، از پیش موجود است. برای همین است که وقتی خواسته ی خود را تجسم، یا درباره ی آن صحبت می کنید و می نویسید، باید از زمان حال استفاده کنید. خواسته ی خود را به ذهن، قلب، و جسم خود تزریق کنید و آن را هم اکنون حاضر ببینید.

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

وقتی حال و هوای بدی داری، در اصل کائنات به تو پیام می دهد: «هشدار! همین حالا فکرت را عوض کن. فرکانس منفی ثبت می شود. فرکانس را تغییر بده. شمارش معکوس برای رخ دادن موارد منفی شروع شده. هشدار

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

داستان « چک راز »

اجازه بدهید که من این داستان را با سپاسگزاری شروع کنم، “خدایا متشکرم”.

به توصیه یکی از دوستانم، کتاب معجزه را خواندم.

من هر روز کتاب را می‌خواندم و تمرینات آن را انجام می‌دادم. حتی پس از به پایان رساندن تمرین ۲۸ روز آن، به خواندن کتاب و انجام تمرین‌های آن ادامه می‌دادم.

یکی از تمرین‌های این کتاب، “چک معجزه (راز)” بود. من یک پرینت از این چک گرفتم و آن را با مبلغی که می‌خواستم پر کردم و آن را به آینه اتاقم چسباندم. هر روز آن را می‌دیدم.

مبلغی باید از یک دپارتمان دولتی به من پرداخت می‌شد اما این موضوع به مدت ۶ سال بود که به وضعیت تعلیق درآمده بود.

من از روش‌های زیادی تلاش کرده بودم تا این پول را بدست بیاورم، اما هرگز موفق نشده بودم و حتی امیدم را از دست داده بودم.

تمرین‌های کتاب معجزه را به مدت ۴ ماه انجام دادم و این تمرین‌ها به من کمک کرد تا اطمینان پیدا کنم که به خواسته‌ام خواهم رسید.

بله، معجزه رخ داد.

۲ روز پیش، تماسی داشتم و به من گفته شد که این پول به حساب شما واریز شده است.

خوشحالی من قابل وصف نیست. الان این پول در حساب من قرار دارد! باور کردنیست؟

ممنونم، ممنونم، ممنونم بابت این کتاب عالی و تاثیر خارق‌العاده “سپاسگزاری”.

در این چند ماه اخیر، اعتماد به نفس من بیشتر شده و بسیار به زندگی مثبت نگاه می‌کنم. انجام تمرین‌های روزانه کتاب معجزه به یکی از برنامه‌های روزانه من تبدیل شده.

باز هم ممنونم.

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

به دشمنان خود محبت کنید، و برای لعن کنندگان خود برکت بطلبید و به آنانی که از شما نفرت کنند احسان کنید و به هرکه به شما فحش دهد و جفا رساند دعای خیر کنید.

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

خداوند گیرنده مطبوع را به اندازه بخشنده خوشدل دوست دارد.

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

به محض آرام شدن دریا، کشتیهای انسان از راه می رسند. مادام که آدمی در برابر وضعیتی مقاومت کند، آن را به سوی خود خواهد کشید. اگر بکوشد از وضعی بگریزد، همواره آن وضع را به همراه خواهد داشت. و به هرکجا که برود آن وضع او را دنبال خواهد کرد.

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

آیا می دانید وقتی سعی دارید پی ببرید خواسته تان چگونه به واقعیت می پیوندد، درواقع دارید خواسته تان را از خود می رانید؟ وقتی سعی دارید پی ببرید چگونه می توانید خواسته تان را به واقعیت درآورید، پیغام بزرگی را به کائنات می فرستید که می گوید این خواسته مال من نیست اگر دقیقا همان فرکانس خواسته تان را از خود ساطع نکنید، کائنات چگونه خواهد توانست سیگنال شما را دریابد و خواسته تان را به شما ببخشد؟

 فال راز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

جمله تاکیدی:

من داد و ستدی دارم عالی، به شیوه ای عالی با خدمتی عالی، برای پاداشی عالی!

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان