//
کدخبر: ۴۵۱۹۰۳ //

فال رابطه | فال رابطه جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه جمعه 10 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کارت جریان داشتن در مورد راه تجربه کردن احساسات است. احساساتی مانند خشم، درد، غم، خستگی، ترس، یا غم و اندوه. چگونه تلاش می کنید از این احساسات دوری کنید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگامی که اجازه نمی دهید که احساساتتان از طریق شما جریان یابند، آنها زندگی شما را به شدت محدود می کنند؟

یک جریان جاری می تواند به ما بیاموزد که چگونه احساسات به طور طبیعی حرکت می کنند. گاهی این جریان ملایم و کم عمق است و گاهی عمیق. گاهی اوقات ملایم و آرام است. گاهی اوقات به شدت و سرعت پیش می رود. با این حال، جریان در حال حرکت است

کارت جریان داشتن، شما را تشویق می کند تا به احساساتتان اجازه بدهید جریان داشته باشند. احساسات می توانند مانند آب حرکت کنند، و خیلی بهتر است که اجازه دهید آنها جریان داشته باشند – نه اینکه آنها را نگه دارید، و یا برای جلوگیری از جریان داشتن آن ها سعی و تلاش کنید. اگر قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را رها کنید، همه چیز در امان خواهد بود. با نگه داشتن، شما نمی توانید مانع احساسات درونی تان شوید. اگر در برابر آنها مقاومت نکنید، آنها را آزاد می گذارید تا مثل آب حرکت کنند و جریان داشته باشند.

چگونه می توانید تشخیص دهید که در برابر احساس تان مقاومت می کنید؟ یکی از نشانه ها این است که سعی می کنید مشکلات عاطفی ذهنی تان را حل کنید. ممکن است درگیر استدلال کردن شوید، قضاوت کردن، مقایسه کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن، برچسب زدن، توجیه کردن. و تنها کاری که انجام نمی دهید به سادگی احساس کردن است.

کارت جریان از شما می خواهد به طور کامل احساسات خود را درک کنید. بجای ماندن در ذهن خود، آگاهی خود را به قلب تان ببرید - و به سادگی هر آنچه که احساس می کنید را تجربه کنید. با آن روبرو شوید. قبول کنید. نفس عمیق بکشید. و فقط آن را احساس کنید. بدون اینکه کلمه ای بگویید. بدون آن که نیاز باشد آن را ناپدید کنید و یا از بین ببرید. آن را احساس کنید طوری که انگار آن تنها چیزی است که وجود دارد. اگر احساسات یک نهر باشد، پس در آن شیرجه بزنید و کاملا غوطه ور شوید! در تجربه کامل خود آبتنی کنید - و به طور کامل پاک شوید!

این کارت در مورد اجازه دادن و آزاد گذاشتن احساسات است تا در دنیای درون خود جریان داشته باشد. آزادی ای که در اینجا از آن صحبت می شود این گونه نیست که اجازه دهید احساسات شما مثل آب از یک شلنگ آتش نشانی با فشار بالا، به سمت شریک زندگی تان فوران کند.

اجازه دادن به احساسات جاری به صورت آزادانه در حضور یک شریک می تواند شفابخش باشد - و یا می تواند به آشفتگی بزرگی منجر شود! اگر شریک زندگی شما مایل و قادر باشد که در سکوت شاهد احساساتتان باشد، در واقع می تواند بسیار مفید باشد. اما مراقب هرگونه برچسب کلامی، علل، دلایل، و یا سرزنش نسبت به آنچه که احساس می کنید، باشید. سعی کنید تمام بحث گذشته را رها کنید. به سادگی احساسات خود را - بدون بازی با کلمات تجربه کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بهتر باشد که احساسات خود را درک کرده و بعدا دوباره درباره اش صحبت کنید. همانطور که شما کاملا احساسات خود را تجربه می کنید، باید حضور آن ها را به عنوان یک دوست درک کنید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

یک کاراگاه برای حل یک معما از سرنخ استفاده می کند. در یک رابطه، بسیاری از اقدامات و واکنش های ما را می توان به عنوان یک سرنخ دید. این سرنخ ها به آنچه که در درون ما اتفاق می افتد اشاره می کنند. اینها، قطعات پازلی در درون قلبمان هستند. کارت سرنخ، شما را دعوت می کند تا نگاهی عمیق تر به اقدامات، افکار و واکنش هایی بیندازید که بر روی رابطه تان تأثیر می گذارند. اگر شما عمیق تر به این مسائل نگاه کنید، احساسات، نیازها و خواسته های عمیق تر و چیزهای مهم تری را در درون قلبتان مشاهده می کنید که واقعا قادر به بیان آن به شریکتان نیستید.

رابطه سالم، شامل دانستن و به زبان آوردن چیزیست که واقعا احساس می کنید، نیاز دارید و یا می خواهید. اگر شما این کار را نکنید، مشکلات را چند برابر کرده اید و هرگز به مسائل واقعی رسیدگی نخواهید کرد. به عبارت ساده، تا زمانی که شما نیازهای واقعی خود را در رابطه تان شناسایی نکنید، نمی توانید با آنها روبرو شوید.

این کارت از شما می خواهد تا مهارت های خود را مانند یک کاراگاه توسعه دهید. از سرنخ هایی که می توانند به شما کمک کنند تا معمای درون خود و شریکتان را حل کنید، آگاه باشید. سرنخ ها در شکل های مختلفی ظاهر می شوند: سرخوردگی، ناراحتی، خشم، دعوا، توهمات فرار، عقب کشیدن، احساس آسیب دیدن، قضاوت، شکایت، انتقاد. همه این واکنش ها، سرنخ های بزرگی هستند. هرکدام به چیزی اشاره می کنند که قلبا نیاز دارید اما در آن لحظه نمی توانید به دست آورید.

آخرین باری که شما به شریکتان انتقاد کردید و یا نسبت به او واکنش منفی نشان داده اید را در نظر بگیرید. این کارت شما را به چالش می کشد تا پیام مثبتی را در هر واکنش منفی که دارید کشف کنید. چیزهای مثبتی را که واقعا می خواهید در آن موقعیت داشته باشید در اعماق قلبتان پیدا کنید.

اغلب این پیام این است که شما به چیزی ابتدایی مانند پذیرش، قدردانی، احترام، اعتماد، درک، مراقبت، و یا ارتباط صحیح، نیاز دارید. اما این بسیار دشوار است که احساستان را به شریکتان بشناسانید. حتی اگر همه ما چنین نیازهای اولیه انسانی را با دیگران درمیان بگذاریم، ممکن است درمورد پذیرش آن احساس خجالت کنیم. با این حال نشان دادن خواسته ها و نیازهای واقعیمان بطور مستقیم، سالم ترین و واضح ترین راه برای روبرو شدن با آن است.

کارت سرنخ شما را تشویق می کند تا با ملایمت و در عین حال شجاعت عمل کنید. یاد بگیرید سرنخ ها را در خودتان با دستیابی به خواسته های عمیق تر قلبتان دنبال کنید. در لحظات دشوار، در دوره ی سختی، و یا هر زمانی که واکنش نشان می دهید، برای مدتی مکث کنید، و نفسی عمیق بکشید. به آرامی با قلب خود ارتباط بگیرید و بپرسید: "آیا آنچه را که یک انسان اولیه نیاز دارد، تجربه می کنم؟ من واقعا چه چیزی را می خواهم؟ مقصود مثبت و عمیق تر من در اینجا چیست؟"

منتظر پاسخ باشید – پاسخی که پیامی روشن و مثبت دارد. سپس با شریک خود در راستای این پاسخ، رابطه ای سازنده و قابل احترام برقرار کنید. همچنین از شریکتان بپرسید: "در این لحظه واقعا چه چیز را می خواهی و یا نیاز داری؟" بگذارید شریکتان پاسخش به این سوال را پیدا کند و آن را به شما بگوید.

اگر شما صادقانه و مهربانانه چنین سرنخهایی را پیگیری کنید، ممکن است غافلگیر شوید. ممکن است قطعات پازلی که گم کرده بودید را کشف کنید. به جای از دست دادن خودتان در واکنش های بی ثمر، می توانید اشتیاق عمیق تر قلبتان را بشناسید. با به اشتراک گذاشتن این اشتیاق عمیق با شریکتان بطور محترمانه و با روشی مثبت که بتواند بشنود و پاسخ دهد، شما درهای جدیدی را باز کرده اید. با حرکت به سوی این درها، شما می توانید رابطه ای کامل و رضایتبخش که واقعا آن را می خواستید و مستحق به اشتراک گذاشتن آن بودید را پیدا کنید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

روابط فرصت های زیادی برای تجربه شفای عاطفی ارائه می دهند. اما در درمان، شما باید اول از آنچه که به شفا نیاز دارد، آگاه باشید. این به این معناست که به هر آنچه که شما واقعا احساس می کنید، توجه کنید. احساسات شما به شما می گویند چه چیز به شفا نیاز دارد.. هر جایی از یک رابطه که در آن احساس ناراحتی، مسدود شدن، گیر افتادن، خارج شدن، و یا بی حسی می کنید، به شفا نیاز دارد.

بسیاری از احساساتی که ما در ارتباط با دیگران تجربه می کنیم در واقع حاصل حوادث گذشته است - که برخی مربوط به دوران کودکی می شود. هر رویداد در گذشته، بزرگ یا کوچک، که منجر به احساس صدمه، ترس، خشم، ترد شدن، تحقیر، و یا شرمندگی شود، در حال حاضر هنوز هم می تواند موثر باشد. همه ی ما این زخم های درونی را داریم.

فقط با تصدیق بعضی زخم ها می توانید شروع به التیام آن ها کنید. سرزنش کردن شریک تان برای "دلیل" احساس ناراحتی شما بودن، تنها شما را از رسیدن به این نتیجه که علت اصلی درد، چیزی در درون خودتان است، دور می کند. اگر شما برای حل کردن ناراحتی خود تلاش کنید که یک "علت" خارجی برای آن بیابید، فقط شفای آن را طولانی تر می کنید. کارت شفا از شما می خواهد که در شرایط کنونی فراتر از یک "قربانی" باشید.

آیا واقعا می خواهید که آن زخمها التیام یابند؟ شرط لازم این است که بدانید واقعا می خواهید زخمتان التیام یابد. درمان از قلب شما شروع می شود - از قبول کردن آنچه که شما احساس می کنید، بدون قضاوت درباره آن، بدون سرزنش، و بدون تلاش برای حل کردن آن. درمان این است که به درون خود رجوع کنید و به سادگی عمیق ترین احساسات خود را تجربه کنید. این است که کاملا هر آنچه که وجود دارد را احساس کنید - بدون کلمه ای و بدون تجزیه و تحلیلی، بدون اینکه تلاش کنید که آن را بهتر کنید و آرزو کنید از بین برود. بدون اینکه برای احساسی که دارید، به آن برچسب "بد" یا "اشتباه" بزنید. به سادگی و با آرامشی که از پذیرش قلبی ناشی می شود، آن را احساس کنید.

در روابط، یک شریک می تواند دیگری را در بهبود کمک کند، اما نه به شیوه های معمولی که مثلا تلاش کند که آنها را رفع کند، با آنها با منطق روبرو شود، و یا کمک کند که احساس بهتری داشته باشد. این راه تنها روند درمان طبیعی را مختل می سازد. فقط قلب خود را باز بگذارید و به سادگی با آنها مواجه شوید. سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. شما بهبود یافتن شریکتان را زمانی پرورش می دهید که هر آنچه که او احساس می کند را، بدون قضاوت، و یا تحت عنوان "اشتباه"، "منفی"، یا "نامطلوب" بپذیرید.

شفا در اشکال مختلف می آید. این اتفاق زمانی می افتد که شما به کسی با تمرکز و همدلی گوش می کنید. شفا زمانی اتفاق می افتد که بی وقفه به شریک زندگی خود کاملا اختیار می دهید آنچه که اتفاق می افتد را احساس کند؛ ترس، غم، خشم و ... یکی از مهمترین هدیه هایی که شفا می دهد این است که کنار شریک زندگی تان بنشینید و شاهد غم و اندوه و یا با مشت به بالش کوبیدن در خشم و گریه اش باشید. شفا حتی در سکوت کامل اتفاق می افتد. ما زمانی شفا پیدا می کنیم که مقاومت علیه احساسات را متوقف کنیم، و به خود اجازه دهیم که آنها را تجربه کنیم.

در شفا، عشق یک حس مقدس است. ما می توانیم با کمک یکدیگر شفا پیدا کنیم. آیا موضوعی در رابطه ی شما وجود دارد که بخواهید شفا پیدا کند؟ مطمئن باشید هر زمان که زوجین روند بهبودی را باهم شریک شوند، هر دو شفا می یابند.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

در نگرش سیاه و سفید همه چیز یا "سفید" است یا "سیاه" – "همه چیز" یا "هیچ چیز". اما دنیای واقعی پر است از سایه ها و رنگ ها. دنیا، باشکوه، پیچیده و گاهی مبهم است. اما وقتی همه چیز را سیاه و سفید ببینید، دنیای یک دست را به شدت ساده و بی رنگ می بینید. دیگر قادر به درک تفاوت های ظریف یا پیچیدگی ها نخواهید بود – و میزان لذت و رضایت قابل درک برای خود را محدود می کنید.

چه زمانی در برابر این محدودیت فکری در روابط خود تسلیم می شوید؟ کارت سیاه و سفید به شما به خاطر داشتن محدودیت فکری در مواقع استرس و شکست های عاطفی هشدار می دهد. هنگام فوران احساسات ذهن شما بسیار ساده نگر خواهد بود. همه چیز سیاه یا سفید به نظر می رسد. با دیدن خودتان یا شریک زندگی تان در راس همه چیز دچار منفی بافی می شوید. در آن حال ممکن است چیزی بگویید یا کاری انجام دهید که باعث نارضایتی، حالت تدافعی و بار احساسی منفی بیشتری شود. بدین طریق خود را از داشتن انتخاب های مثبت در معاشرت با دیگران محروم می کنیم و موانعی را بر سر راه خوشحالی خود قرار می دهیم.

هرگاه شریک زندگی خود را به خاطر اینکه "همیشه" این کار را انجام می دهد و "هیچ وقت" آن کار دیگر را انجام نمی دهد، متهم می کنید، درگیر طرز فکر سیاه و سفید شده اید. در این تله، گاهاً متوجه نیستید که در مقابل شما واقعاً چه کسی ایستاده است. دچار افراط گرایی شده اید و نمی تواند رابطه ی سازنده و مفید داشته باشید.

اگر فکر می کنید شریک شما "کاری نمی کند" – یا شما "همه کار می کنید" – انرژی مثبتی را که شریک زندگی تان در این رابطه گذاشته بی ارزش می کنید. اگر فکر می کنید که شریکتان مقصر "تمام" اشتباهات است، متوجه نقش خود در آن نیستید. وقتی که فکر می کنید که سرمنشا "تمام" ناراحتی شما شریک زندگی تان است، حساسیت های عاطفی خود را در برابر شرایط مختلف نادیده می گیرید.

ممکن است صادقانه چیزهایی بگویید مثل "تو همیشه دیر می کنی"، "هیچ وقت گوش نمیدهی" "هیچ وقت صادق نیستی". پس نتیجه می گیرید شریک زندگی تان است که مسبب تمام دعواهاست. ممکن است باور داشته باشید که "او هیچ وقت به من محبت نمی کند" یا "هیچ وقت آنطور که انتظار داشتم با من رفتار نکرد". این چنین باورهایی حوزه ی تعاملات شما را محدود می کند – و از میزان رضایتی که برای زندگی خود در نظر می گیرید می کاهد.

ممکن است هر دو طرف گرفتار تفکر سیاه و سفید شوند. باید همدیگر را متهم کنند و از خودشان دفاع کنند. با گیر افتادن در چنین دامی، از ظرفیتشان برای برقراری ارتباط سالم کاسته می شود و انتخاب های مثبت خود را از دست می دهند و میزان رضایت بالقوه ی آنها محدود می شود.

کارت "سیاه و سفید" شما را ترغیب می کند که در استفاده از کلماتی مثل "همیشه" "هیچ وقت" ، "همه چیز" و "هیچ چیز" محتاط باشید. اگر متوجه استفاده از این کلمات شدید، دست نگه دارید، نفس عمیقی بکشید، و افکار خود را بسنجید. از خود بپرسید " اگر همه چیز این طور که به نظر می رسد نباشد چه؟" چشمانتان را به روی این احتمال بگشایید که ممکن است در درک آنچه که در اطرافتان می گذرد اشتباه کرده باشید.

شاید جملات سیاه و سفید روشی است کنایه ای برای تاکید بر اهمیت چیزی که آن را نادیده گرفته اید. شنیدن این جملات اغراق آمیز سخت است و اغلب شما را به نتیجه ای که می خواهید نمی رساند. شاید فهمیدن و انتقال دادن نیازهای واقعی تان مساله ی مهمی باشد – پس مستقیم و درست آن را بیان کنید. این کار را با قلبی باز انجام دهید و پذیرای راه های مثبت و متقابلاً رضایت بخش باشید – و با شریک زندگی تان به این رضایت تعمق ببخشید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

مغز انسان مانند یک ضبط صوت عمل می کند.در دوران کودکی هزاران پیام، نگرش، باور و قانون را برای رفتار انسان ضبط می کند. در دوران بلوغ، مغز تمایل به پخش همان پیام ها را دارد و تا زمانی که ما بطور آگاهانه آنها را به روز رسانی نکنیم، این پیام های قدیمی بطور خودکار ما را هدایت می کنند.

برخی پیام ها مانند "نگاه کردن هر دو سمت خیابان قبل از عبور کردن از آن" در زندگیمان باقی می مانند. نوارهای ضبط شده از گذشته، به شدت روابط ما با دیگران را محدود می کنند. این پیام ها ما را به قضاوت کردن یا واکنش نشان دادن به یکدیگر با روش های ناراحت کننده هدایت می کنند.

کدام نوارها هنوز هم چنین تأثیری بر روی شما دارند؟ آیا صدای نوارها را می شنوید که درحال پخش "بایدها" و "نبایدها"یی است که در دوران کودکی در مغز شما ضبط شده؟ چیزهایی که باید بگویید، انجام دهید، احساس کنید و یا نشان دهید. نوارهایی که "خوب"، "بد"، "درست" و "اشتباه" را تعریف می کنند. نوارهایی که برای سرزنش دیگران به کار می روند. نوارهایی که شما را به راه درست هدایت می کنند و یا باعث می شوند تا احساس گناه کنید. نوارهایی که درباره ی جنسیتتان می باشد و می گوید هر زن و مردی چگونه باید عمل کند. و یا نوارهایی که دارای برچسب منحصر به شخصیت خودتان می باشد و به شما می گوید "غیر مستعد"، "نا امید"، "خجالتی" و یا یک "شکست خورده" هستید.

چنین نوارهای درونی ممکن است هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار دهند - حتی اگر به آنها توجه نکنید. این نوارها قدرت بالایی در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف روابطتان با دیگران دارند. می توانند باعث ایجاد حس سرزنش، قضاوت، گناه و ناخشنودی شوند.

کارت نوارها، از شما می خواهد که نسبت به پیام های قدیمی در حال پخش و تأثیرگذار بر روابط امروزتان آگاه باشید. در زمان قضاوت کردن شریکتان یا حتی خودتان، توجه داشته باشید. هنگامی که می خواهید ثابت کنید حق با شماست، دقت کنید. هنگامی که می خواهید به خودتان و یا دیگران بگویید که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود، دقت کنید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا نسبت به پخش شدن نوارتان آگاه تر باشید. آنها معمولاً با سرعت زیادی پخش می شوند. خیلی سریع تر از آنکه به طور آگاهانه آنها را بشنوید! پس چگونه می توانید به آنها توجه کنید؟ به لغات کلیدی مکالمه هایتان گوش دهید مانند "بهتر است که"، "باید"، "اجباری است که"، "همیشه"، "هرگز". از قضاوت هایی که مردم را گمراه می کند آگاه باشید. زمانی که به دیگری برچسب می زنید و یا صدایش می کنید، آگاه باشید. زمانی که به خود برچسب می زنید، در موقعیت های عاطفی که نوارها اغلب تمایل به پخش شدن دارند، آگاه باشید.

هرگاه خودتان را در شرایطی دیدید که درحال انجام یک واکنش عاطفی هستید یا در حال استفاده از یک کلمه کلیدی، برای یک لحظه صبر کنید! دکمه استاپ را بزنید و یک یا دو نفس عمیق بکشید. سپس به آرامی به پیام درونی که همراه با واکنشتان می باشد گوش فرا دهید. چه باورها و نگرش ها و قوانینی برای شما بازپخش می شود؟ آیا پیامی از کودکیتان می شنوید؟ صدای چه کسی آن پیام را میگوید؟ یک شریک یا شخص دیگر؟ چگونه آن پیام با اتفاقات گذشته تان در ارتباط است؟ مهمتر از همه، آیا آن پیام هنوز هم برای شما به عنوان یک شخص بالغ عمل می کند؟

با شنیدن آن ممکن است بخواهید نوار را عوض کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که یک پیام کاملاً جدید را ضبط کنید. و ممکن است نگاهی عمیق به درون قلبتان بیندازید و دریابید که نوار، دیگر با زندگیتان - و یا چگونگی رفتارتان با دیگران مرتبط نیست.

کارت نوار، شما را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از سفر رشد شخصیتی تان خود را مورد آزمون قرار دهید. شما هنگامی که نوار کهنه تان را با پیام های جدید خودتان جایگزین می کنید، مانند یک فرد بالغ تکامل پیدا می کنید. پیام های خود را که منعکس کننده تمایل شما برای ایجاد روابط پر از شادی و کامل در زندگیتان است را انتخاب کنید - و آنها را تکرار کنید.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

ما همیشه روی مسائل کوچک در رابطه متمرکز می شویم. تعامل فرد با همسرش حول مسائل کوچک می چرخد. توجه فرد از یک کار یا مشکل روی کار دیگری، از یک فهرست بی پایان از مسائلی که باید انجام شود، در حال تغییر است.

این تمرکز روزانه بیشتر اوقات به نفع فرد است. اما در زندگی اولویت های بیشتری هم وجود دارد. اگر طبق عادت توجه ما متمرکز مسائل کوچک و فعالیت های روزانه باشد، شاید اولویت های بزرگتر را نادیده بگیریم و اقدامی درباره ی آنها نکنیم و این مساله باعث دلخوری و عدم رضایت می شود.

با داشتن احساسات منفی، عادت دیرینه ی تمرکز بر چیزهای کوچک ممکن است چنان در وجود فرد ریشه کند که قادر به دیدن تصویر بزرگتر نباشد. در ادامه ی انحراف با مسائل جزئی، شخص قادر به درک وضعیت جاری نخواهد بود. درعوض، درباره ی مسائل کوچک و مختلف مدام شکوه می کند و دلخوری خود را در قالب سوالاتی از این قبیل مطرح می کند: کی چی گفت، کی چه کرد، یا چرا اینطوری شد. بدین ترتیب هیچگاه به مسائل واقعی دست نمی باید و احساس رضایت نمی کند.

کارت دیدگاه مشترک به شما هشدار می دهد که مراقب باشید دید خود را نسبت به تصاویر بزرگتر از دست ندهید! سرگرم شدن با مسائل کوچک – و نادیده گرفتن اولویت های بزرگتر - بسیار راحت است. در مواقع رنجش، آزار و اذیت، نارضایتی از رابطه، این کارت می خواهد که دید خود را از حوزه ی تمرکز فعلی بیشتر کنید. ببینید شاید موضوع بزرگتری برای حل و فصل نیاز به توجه شما داشته باشد.

اولویت های اصلی به مسائلی اشاره دارد که در زندگی واقعاً به آن بها می دهید – مثل بچه داشتن یا نداشتن، عادات ایده آل، احساسات واقعی، کار و زندگی، و هرآنچه که شما را تحریک می کند یا حتی وقت گذراندن در طبیعت. این مسائل ممکن است شامل معنویات یا ابراز خلاقیت شود. این ها مسائل مهمی است که زندگی شما را باارزش می کند.

بگذارید تصورات در زندگی شما کندوکاش کنند تا بفهمند چه چیزی می تواند آن را تغییر دهد. چه چیزی فراتر از اهداف مادی یا فعالیت های روزانه هست که غذای روح شما شود؟ کارت دیدگاه مشترک از شما می خواهد تا رابطه ی خود را متناسب با اولویت های بزرگ زندگی هدایت کنید. بررسی این مساله خوب است حتی اگر در رابطه ی مشترک خود مشکلی ندارید. آیا دو طرف دارای اولویت های مشترکی هستند؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ آیا اولویت هایی دارید که در رابطه تان حمایت نشود؟ نادیده گرفته شود؟ یا در تعارض با هم باشند؟

این کارت شما را ترغیب می کند تا پاسخ های خود را به شیوه ای سازنده و محترمانه با همسرتان درمیان بگذارید. اگر حوزه های متعارضی بین اولویت های حقیقی شما و رابطه تان وجود داشته باشد، در مورد ریشه های این مساله - درمورد هر دو نفر- بحث کنید. ببینید که آیا راه حل مثبتی وجود دارد که چاره ی مشکل باشد و بتواند رابطه و اولویت های شما را دوباره متعادل کند اما شما آن را نادیده گرفته باشید.

سپس به طرح راه هایی بپردازید که رابطه ی شما حامی آن است یا با الویت های برتر شما سازگاری دارد. دیدگاه مشترک خود را کندوکاش کنید – موارد مهمی که در آن اشتراک دارید. انرژی مثبتی را که این دیدگاه مشترک در شما ایجاد می کند، بپذیرید. بدانید که این منبع الهام بخش دیدگاه مشترک، به دو طرف رابطه کمک می کند تا حتی در پرچالش ترین مواقع هم حرکت رو به جلو داشته باشند.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

آنچه که فرد می داند- یا به عبارتی، آنچه که فکر می کند می داند – می تواند منبع مشکلات در یک رابطه باشد. رابطه تحت تاثیر آنچه که طرفین آن فکر می کنند در مورد هم می دانند قرار دارد. یکی از مساله سازترین "دانسته ها" به شکل برچسب، قضاوت، و انتظاراتی که طرفین از هم دارند بروز می کند. این دانسته ها تصویر محدودی از آنها را نشان می دهد. دیدگاه فرد تحت تاثیر این ایده ها تخریب می شود. قادر به دیدن عمق حقیقی مسائل نخواهد بود چرا که با ایده های محدود خود آنها را می سنجد و در عوض حوزه ه ی تعامل آنها هم محدود می شود.

کارت "ناآگاهی" از شما می خواهد تا به راحتی برخی از باورها و انتظارات خود را نادیده بگیرید. چشم و دل خود را بگشایید، مانند هنرمندی که به یک بوم سفید نزدیک می شود. طرف خود را با دید تازه ای بنگرید. حال زمان مناسبی است که در مورد فرضیات خود و تعابیری که از کارهای طرف مقابلتان داشته اید، پرسش کنید و انتظاراتی که از او دارید را باز بسنجید.

در واقع، بیشتر باورها و انتظارات فرد مبتنی بر تجاربی است که در کودکی یا روابط پیشین کسب کرده است. این آگاهی ناخواسته فرد را محدود می کند. با توجه به اینکه این آگاهی فرد را بر آن می دارد تا به گونه ای رفتار کند که گویی از اتفاقات آتی خبر دارد. آیا می توان بخشی از رابطه را که تحت تاثیر این عمل قرار می گیرد، مشخص کرد؟ به طور مثال، آیا تابحال پیش آمده از درخواست خود صرفنظر کنید چون فکر می کنید رد می شود؟ آیا از برخی کارها اجتناب می کنید چون فکر می کنید عواقب منفی دارند؟ آیا تابحال به خاطر قابل پیش بینی بودن اوضاع دچار کسالت شده اید؟ تا بحال شده خود را درگیر حل مساله ای کنید که فکر می کنید از همه چیز آن آگاهید؟ به طور مثال، فکر می کنید واقعاً می دانید چه خبر است، حد خود و طرف مقابل خود را می دانید. اما این به اصطلاح آگاهی، انتخاب های شما - و لذت شما - را محدود می کند.

این کارت شما را به چالش می کشد تا بر تاثیرات محدودکننده ی این "آگاهی" غلبه کنید. آنچه را که فکر می کنید می دانید فراموش کنید. دنیا را با دید تازه بنگرید. این بهترین نقطه ی شروع برای یافتن تازگی – و راه کارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی - در رابطه است. صادقانه اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید، که ممکن است در قضاوت خود دچار اشتباه شده باشید. بدانید که افکار شما، همانطور که برایتان آشنا هستند، تازگی کمتری دارند. ذهن خود را چون بومی سفید رنگ کنید. وقتی که فکری به ذهنتان می رسد، بگذارید از ذهنتان عبور کند. با کنجکاوی محض به زمان حال نزدیک شوید. درهای درون خود را باز کنید و راه های جدید، مثبت و موفقیت آمیز را بیابید.

ناآگاهی از شما می خواهد تا قلب خود را برای هیجان و شناخت رازهای فردی که فکر می کردید به خوبی می شناسید – شریک زندگی تان - بیدار کنید. گرچه بیشتر اوقات رفتار و احساس او را پیش بینی می کنید، اما بدانید افراد فراتر از یک الگو هستند – و هیچ کس بدون تغییر نمی ماند. وقتی فردی را قابل پیش بینی می دانید، در اشتباهید. فقط او را محدود می کنید و ناخواسته تعاملات خود را محدود می کنید. وقتی که بدین طریق خود را محدود می کنید، از شادی و موفقیت خود می کاهید.

این کارت پادزهری را به شما پیشنهاد می کند. چشمان خود را باز کنید و طرف مقابل خود را دوباره ببینید. قلب خود را باز کنید. روح کنجکاوی را که در اولین دیدار خود با او داشتید به یاد بیاورید. و به خاطر داشته باشید که انسان بزرگ تر و مرموزتر از آن است که بتوان او را شناخت.

 فال رابطه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

چه چیزی مانع از رسیدن به رضایت، لذت، و شادی کامل در روابط می شود؟ چرا گاهی جا می زنیم، اجتناب می کنیم، یا دور از دسترس می شویم اما گاهی اوقات بسیار نیازمند و متوقع هستیم؟ چرا گاهی رفتار ما به گونه ای است که سرزندگی با هم بودن را از بین می برد – سعی می کنید مشکل ساز شوید و احساس واقعی خود را پنهان کنید و نمی پرسید که از زندگی چه می خواهید؟ چه موانعی وجود دارد که ما را از با هم کوشیدن در راه تحقق اهداف یکدیگر باز می دارد؟

سرنخ در معابد مقدس شرقی نهفته است. در اکثر این معابد بت های غول پیکری در جلوی دروازه ها نگهبانی می دهند. در بررسی باورهای محلی ترس از قدرت افسانه و ویرانگر این بت ها بر شما غلبه می کند. اما اگر بخواهید به معبد مقدس وارد شوید، باید با هر یک از بت ها رودررو شوید و بر ترس خود غلبه کنید.

در مورد روابط انسانی هم به همین صورت است. برای ورود به معبد لذت و شادی باید اول با هیولاهایی رودررو شوید که سد راه شما هستند و بر ترس خود غلبه کنید. اما در این حالت، "هیولاها" گذشته ی شماست که ذهن ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار داده است. این هیولا نه از سنگ که از جنس ناراحتی، زخم، و آسیب روحی است که در گذشته شخصی خود تجربه کرده اید.

هر صدمه و دردی در حافظه می ماند. هرچیزی، حتی حوادثی که کمترین شباهت را به قبلی داشته اند می توانند باعث ترس و ناراحتی ناخودآگاه شوند. به یاد نیاوردن خاطرات باعث می شود که شریک زندگی تان را مسبب احساسات خود بدانید. واکنش نشان می دهید و - اغلب به طرق نامناسب و بی ثمر - سعی می کنید از خودتان محافظت کنید.

کارت "موانع" به شما نشان می دهد که هیولاهای گذشته چگونه می توانند روابط امروزتان را تحت تاثیر قرار دهند. چه چیزی مانع تحقق کامل اهدافتان می شود؟ چه نوع ترسی را در وجودتان حس می کنید؟ ترس از رانده شدن و رها شدن؟ ترس از گرفتار شدن یا یه کنترل کسی در آمدن؟ ترس از گم شدن در روابط؟ ترس از بی ارزش شدن و تحقیر شدن؟ ترس از عدم پذیرش؟ ترس از آسیب دیدن دوباره؟ عدم کفایت؟ کسالت؟ خشونت؟ یا ناراحت کردن دیگران؟

هر ترسی را که ممکن است بر شما غلبه کند در نظر بگیرید. این سوال را از خود بپرسید: " اگر همه چیز آنگونه باشد که از آن هراس دارم چه می شود؟" آنگاه به جای اینکه از دست هیولای ذهن خود فرار کنید، برگردید و او را دنبال کنید. به دنبال سرمنشا آن در کودکی و روابط پیشین خود باشید. درنهایت با آن مواجه شوید – خواه قادر به درک آن باشید یا نه. با هر هیولایی که رو می نمایاند رودررو شوید، نفس عمیق بکشید، و احساسات خود را کامل درک کنید. ترس – یا هر حالت دیگری که در وجودتان بروز می کند - را حس کنید. آن حس را تمام و کمال درک کنید بدون اینکه از آن بگریزید. بدانید که می توانید دوام بیاورید! بدین طریق می توانید از قدرت ترسی که بر شما غلبه کرده بکاهید. اما برای کاری که لازم است انجام دهید ارزش قائل شوید و به خودتان سخت نگیرید. تا شکست دادن آن هیولا و عبور از آن ممکن است لازم شود بارها با آن مقابله کنید.

در گذشتن از دروازه های ترس، خود واقعی تان را پیدا می کنید و به قدرتی که از آن بی خبر بودید تکیه می کنید طعم لذتی را می چشید که فکر آن را نمی کردید. برای عبور از موانع انرژی زیادی لازم است، انرژی که قبلاً برای اجتناب از به دام افتادن در موانع از آن استفاده کرده اید. با مقابله و درافتادن با "هیولاها" می توانید با انرژی فزاینده، سرزنده، و لذت وارد معبد روابط خود شوید. درها را به روی شادی و خرسندی که مستحق آن هستید بگشایید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان