تاریخ انتشار: 1396/10/30 16:00
کد خبر: 163876

نصرالله عبداللهی: تصمیم شفر برای بازی دادن رحمتی یکباره گرفته نشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:مگر رحمتی در بازی‌های قبل برای گرم کردن با حسینی وارد زمین نشد، شایعات قهر این دو نفر را باور نکنید.
نصرالله عبداللهی: تصمیم شفر برای بازی دادن رحمتی یکباره گرفته نشد

نصرالله عبداللهی در خصوص تساوی استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد و ما شانس‌های خوبی داشتیم که برنده باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. پنالتی را هم که موفق نشدیم گل بزنیم اما چیزی از شایستگی ابراهیمی کم نشده است.

وی در خصوص اعتراض اعضای استقلال به صحنه پنالتی گفت: به هر حال همه دیدند که چقدر شلوغ شده بود. چند نفر از  بازیکنان پدیده زودتر از ضربه به سمت توپ رفتند که همه چیز کاملا مشخص بود. ما هم در آن جو و آن اتفاقاتی که رخ داد نمی‌خواستیم شلوغ کنیم اما چیزی را که همه دیدند را نمی‌شود کتمان کرد.

عبداللهی ضمن تشکر از هواداران مشهدی استقلال گفت: دست همه تماشاگران درد نکند، آنها به استادیوم آمدند و ورزشگاه کاملا پر بود. انصافا تماشاگران خیلی از استقلال حمایت کردند که از همه آنها تشکر می‌کنم.

گفته می‌شود حسین حسینی با مهدی رحمتی قهر است و حتی این دو نفر با هم در طول سفر به مشهد حرف نزده‌اند و  حتی حسینی با رحمتی برای گرم کردن وارد زمین نشده است. عبداللهی در واکنش به این موضوع گفت: این مسائل شایعه است، این مساله گفته می‌شود ولی آن را باور نکنید.مگر رحمتی در بازی‌های قبل برای گرم کردن با حسینی وارد زمین نشد؟ حسینی هم آمده بود و مشکلی وجود نداشت.اینها شایعاتی است که ساخته می‌شود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص تصمیم شفر برای بازی دادن رحمتی گفت: از مدت‌ها پیش قرار بود رحمتی بازی کند و این تصمیم به یکباره گرفته نشد، کار مربی روی حساب و کتاب است و بی دلیل تصمیم نمی گیرد.حسین حسینی 2 کارته است و ممکن بود هر آن در طول بازی‌ها اخطار بگیرد.اول تا آخر رحمتی باید بازی می‌کرد و همانطور که گفتم کار شفر روی برنامه ریزی قبلی بود. شفر مربی باتجربه ای است و اگر هر بازیکنی شرایط خوبی داشته باشد از او استفاده می‌کند. تعارف هم ندارد. از طرف دیگر او تصمیم داشت برای آمادگی رحمتی در دیدار جام حذفی از این بازیکن استفاده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mqx7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات سرپرست استقلال درخصوص دلیل حضورش در کمیته انضباطی