//
کدخبر: ۶۴۷۶۹ //

حمایت بی‌وقفه بانک شهر از توسعه ناوگان شهری

مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد طی چند سال گذشته حمایت از پروژه‌های شهری به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی در دستور کار خود قرارداده‌ایم.

به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی در دیدار با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مدیران شهری اهواز با بیان این مطلب افزود: خدمت رسانی ویژه به مردم شهید پرور و غیور غرب کشور را وظیفه خانواده بانک شهر می‌دانیم.

 

وی با تاکید بر حمایت بی وقفه این بانک از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهرها، افزود: طی چند سال گذشته حمایت از پروژه‌های شهری به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی را در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی در دستور کار خود قرارداده ایم که این اقدام موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

 

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه مردم خوزستان نماد ایستادگی، مقاومت، شجاعت و از خودگذشتگی در کشور هستند، تصریح کرد: نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی استان خوزستان می‌توانند با افزایش همکاری‌ها و تعاملات از ظرفیت‌ها، خدمات و امکانات بانک شهر در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان غرب کشور استفاده کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه  ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و کمک به مدیریت شهری در کلانشهرها را همواره در صدر برنامه های خود داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که همواره ترافیک و آلودگی هوا از معضلات عمده کلانشهرها و از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری است، افزایش سطح همکاری‌ها می‌تواند زمینه مساعدی را برای این  معضلات و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان فراهم کند.

 

پورزرندی در پایان گفت:با توسعه بانکداری الکترونیک تلاش کرده‌ایم رضایت شهروندان به ویژه نسل جوان را به دست آورد و در این زمینه پرچم‌دار سایر بانک‌ها باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان