//
کدخبر: ۶۳۷۶۸ //

پزشک زن هنگام ورود به رختکن بیمارستانی در تهران با صحنه عجیبی روبرو شد!

زوج سارق به بهانه بستری شدن در بیمارستان خودشان را به قسمت کارکنان بیمارستان می‌رساندند و در فرصتی مناسب اموال آنها را سرقت کرده و از محل خارج می‌شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

اولین شکایت علیه زوج سارق را پزشک بیمارستانی در شمال تهران مطرح کرد. چهاردهم آبان‌ماه او وقتی در کمد شخصی خود در طبقه هشتم بیمارستان را گشود متوجه شد که کیف دستی‌اش که حاوی یک میلیون تومان پول نقد، دستبند طلا، گردنبند نقره، ساعت مچی زنانه و تعدادی عابربانک بود به سرقت Stealing رفته‌است.

 

بنابراین بعد از گزارش ماجرا به پلیس، به کلانتری 163 ولنجک اعلام شکایت شد. بعد از آن پرونده برای بررسی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. کارآگاهان در اولین گام راهی بیمارستان شده و بعد از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته تصاویر سارقان را به دست آوردند.

 

 

یکی از سارقان مردی حدوداً 40‌ساله و دیگری زنی 35 ساله بود. بررسی‌ها در این باره نشان داد که این دو به بهانه بستری شدن در بیمارستان خود را به طبقه هشتم می‌رسانند. زن جوان در فرصتی مناسب وارد بخش و رختکن کارکنان زن شده و بعد از سرقت کیف، همراه مرد جوان از محل خارج می‌شود.

 

پس از به دست آمدن تصاویر دو متهم شکایت‌های مشابهی به کلانتری‌های شهر گزارش شد. بررسی شکایت‌های مطرح شده حکایت از این داشت که همه این سرقت‌ها توسط همان زن و مرد و به همان شیوه در حال انجام شدن است. در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس دوربین‌های مداربسته خارج از ساختمان بیمارستان‌ها را بررسی کرده و سرنخ مهمی به دست آوردند. آنها متوجه شدند که زن و مرد سارق بعد از خارج شدن از بیمارستان سوار خودروی پراید شخصی‌شان شده و از محل دور می‌شوند. کارآگاهان خیلی زود شماره پلاک سواری پراید را به دست آورده و سوابق مالک آن را بررسی کردند. مالک پراید مردی 40‌ساله به نام ابوالفضل و از مجرمان سابقه‌دار بود.

 

او از سال 82 تاکنون 15 بار به اتهام جرائم مختلف از جمله سرقت و مواد مخدر Drugsبازداشت و به زندان Prison افتاده بود. او آخرین بار به اتهام سرقت از منزل به زندان افتاده بود، اما با سپردن وثیقه موفق شده بود از زندان آزاد شود.

 

بعد از شناسایی ابوالفضل و همسرش به عنوان سارق، تحقیقات برای بازداشت آنها به جریان افتاد. وقتی مأموران پلیس برای بازداشت آنها راهی خانه‌شان در محله فلاح شدند مشخص شد که ابوالفضل بعد از رهایی از زندان خانه‌اش را تغییر داده هیچ نشانی از محل جدید سکونتش وجود ندارد، بنابراین مشخصات خودروی متهم و دستور بازداشت سرنشینان آن در سامانه جامع پلیس ثبت شد.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران کلانتری 115 رازی 30 آبان ماه هنگام گشت‌زنی در منطقه فلاح، خودروی متهم را شناسایی و ابوالفضل را قبل از فرار Escape بازداشت کردند. ابوالفضل که اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه و هروئین دارد، در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت از بیمارستان‌های شهر شد، اما پس از مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت لب به اعتراف گشود و به ارتکاب سرقت‌های سریالی باهمدستی همسرش اقرار کرد. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مخفیگاه وی در خیابان عباسی محله فلاح شناسایی و همسرش هم بازداشت شد.

 

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دو متهم به دهها فقره سرقت از بیمارستان‌های شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون تعدادی از محل‌های سرقت شناسایی شد و تحقیقات برای شناسایی سایر محل‌های ارتکابی سرقت در جریان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان